PolyMeta


Ezzel kereshecc blogokban is:





PolyMeta - az okos kereső

A klubról

A CsK megalakulásáról
itt találhatsz
infókat.



Egy kis ízelítő:
Hibbrid v 1.0
Hibbrid v 2.0
Hibbrid v 3.0
Levél a szalag mellől

Kontakt




Friss topikok

Tarda

Nincs megjeleníthető elem

Homár

Nincs megjeleníthető elem

AL

Nincs megjeleníthető elem

SMS az IP-re

Mix

Eddigi kukkolások:




Locations of visitors to this page

A szemorvosom ezt ajánlja:


Firefox 3

Ezt csak úgy:







Irfanview a képek csöcsörészéséhez:


Get it from CNET Download.com!

Adobe Flash Player:




Free fontkészletek:




miro vigyijó pléjer:




Freebies:






Creative Commons License

bagzómaCsKa & Csöcsörész Klub
by Dr Net Elek is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Hungary License


Google Pagerank, SEO tools



Hun-Web Linkek

pagerank
duma fórum
Directory of Humor Blogs
TopOfBlogs


Site Meter


Címkék

(•)(•) (9) ágy (2) ajándék (1) alkohol (4) állás (1) állat (3) állatmese (1) anya (1) autó (3) backdoor (4) bagzómacska (1) baleseti jegyzőkönyv (1) bálna (1) bankos csalás (1) bank of csk (3) batman (1) béna (1) bingó (1) boci (2) bömös (1) bor (3) buék (1) buzik (1) cigi (1) csetrulett (1) darts (1) drót (1) ébrsztőóra (1) egésség (2) elefánt (1) elsőőő (1) esküvő (1) fasz (1) fejel (1) férfiak (1) film (3) földralyz (1) fontos (1) foto (4) fotosop (1) függőség (1) gasztro (2) gyesznyó (2) gyikfélék (1) gyóccer (1) hajó (1) hazafi (1) hibbrid (11) hírdetés (2) hoki (1) húsvét (6) idióta (1) ima (1) internet (1) ital (3) játék (5) jég (1) jégfal (1) kaja (1) kama sutra (4) karácsony (12) karesz (1) karnevál (1) kerékpár (1) kérek szépen (1) kiállítás (1) kocsma (2) kocsmatúra (3) költemény (1) koncert (1) kosárlabda (1) kung fu (1) kutya (2) lángos (2) lecke (1) levél (7) lovagoknak (1) mastercard (1) medicina (1) medve (1) merci (1) mikulás (2) milf (1) mókahely (4) motor (3) mozi (3) munka (2) munkahely (3) naptár (4) nem video hanem gif (1) nincs egy rongyom (1) (2) nők (7) nőnap (1) nyaralás (2) nyelvlecke (2) nyomtató (1) nyúl (2) ojró (1) onlájn (4) orosz (1) paraszt (3) parasztok (5) pi (1) pia (3) plakát (1) pofon (1) póló (1) pszichológus (1) puna (4) rajz (1) reggeli (1) rejtvény (1) reklám (5) relytvény (1) rendelés (1) részeg (1) rock (3) rokk (3) rokk(o)(o) (1) sajt (1) sikoj (1) smart car (1) somlói (1) sör (12) spam (3) spiderman (1) spongyabob (1) sport (2) strandszezon (4) stressz (2) sufnituning (2) szabályok (1) szakmai rendezvény (1) szalma (1) székely (1) szemüveg (1) szerda (1) szesz (3) szórakozás (1) szótár (2) születésnap (2) szüret (1) találós kérdés (3) tanfolyam (2) társkeresés (11) tehén (1) tehenészlány (1) télapó (1) telefon (1) természet (3) túrista (1) tűz (1) tűzoltók (1) ügyességi (1) ütés (1) üzenet (1) valentin nap (1) vidámság (1) videó (2) vígjáték (1) világrekord (3) világválság (2) villantás (1) vírus (2) wc (1) zene (2) zoo (13)

2009.08.17. 09:27 Kisangyal

Vicces

Aszongyahogy én kezdem itt, a tagtársak pedig tessenek kommentbe folytatni! :)

A nap tesztje:

- Mondj három vodka márkát!
- Absolut, Stolicnaja, Finlandia.
- Mondj három óvszer márkát!
- Durex, Rákó, LifeStyle.
- Mondj három talicskamárkát.
- Ööööö...
- Na látod! Inni meg b@szni tudsz, bezzeg dolgozni...
           
 

70 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Briguszka 2009.08.17. 10:15:16

3 számítógép márkát azt tudok mondani, és én azzal dolgozom , akóóóó sikeres vagyok?
És elsőőőő szabadságon levő hawajjozó

Hen Csi 2009.08.17. 10:47:32

Csókolom. Én tudok 3 pelenkamárkát mondanyi. Vodkából meg vagy még hármat, és sok állatot is fel tudok sorolni. Akkó?

Hen Csi 2009.08.17. 10:49:16

@Briguszka: cirkót szerelsz??? Vagy zokniban nyírsz egész nap füvet??

Grafit Macsek 2009.08.17. 11:21:19

Szevasssztoook! Dögrováson vagyok.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.17. 13:08:32

A vodkát nem szeressem, valahogy túl gabonaízű…
Munkaruhába se vagyok túl jó… (v.ö.: a melós nem tudja, hogyan kérjen a gyógyszertárban ilyen izét, háát pironkodik, oszt eccercsak nagy elhatározással kivágja a farbát a pultra, s belevág: - Aggyék munkaruhát az elvtársnak, kedves!)
Talicska meg van ott, ahol én használom - ha meg ellopják (nemigen valószínű: nyele van!) menek a hódosbótba..

Briguszka 2009.08.17. 15:29:18

Mijabaj Macsekom?
macskajaj?

Briguszka 2009.08.17. 15:31:48

ha mán talicska, akkóó:


A munkás építkezésen bemegy a műszakvezetőhöz:
- Fönök, nyikorog a talicska, meg kellene zsírozni...
- Aztán hogy nyikorog az a talicska?
- Haá iígy: nyiiik... nyiiik... nyiiik... nyiiik...
- Ki van rúgva!!!!!
- De miért?
- Mert így kellene nyikorognia: nyik-nyik-nyik-nyik.

Kisangyal 2009.08.17. 18:56:54

:DDD De hülékvattok! :DDD

Gyónapot!

Há mér köll a zember lányát hajnalban röhögtetni? :DDD

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.17. 20:53:55

@Kisangyal: Hát csak azé', hogy ne éjjel kölcsünk föl... :-)

Kisangyal 2009.08.18. 09:26:02

Na má mekgyöttem, fénképelni vótam megin. De minnyá menek is alvadni...

Briguszka 2009.08.18. 09:42:37

Verőfényes jó reggelt mindenkinek aki nem dolgozik, akik meg dolgoznak azoknak bocsi :)
Kávé , tzigi megvolt, jöhet a készülődés a nyaralás következő részére

Troppauer Hümér 2009.08.18. 10:32:41

Tyórekkelt!

Megállapítom, hogy qrwa könnyű rászokni a 9-10 órai ébredésre. :)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.18. 13:04:17

Nekem kicsivel korábban volt a reggelem :-(
De sebaj, én már nyaraltam OTP-re. Azaz több részletben. Egy kicsit még az őszre/télre is hagytam belőle, bár nem rajtam múlt.

Minden nyaralónak jó (ám nem forró) időt kívánok :-)

Briguszka 2009.08.18. 13:43:14

Adakoztam már a MOL-nak egyet és a tecsónak is. Tudatos egy vásárló vagyok ugye?

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.18. 14:09:30

Na és az Autópálya-Felügyeletnek, a Veszprém Megyei Rendőr-Főkapitányságnak és a a' pechem van-nak?

Rák Attantam 2009.08.18. 15:22:26

Hááá.... súúúúúúúú!
Kúva macska! Addig sündörgött itt körülöttem, hogy elkaptam tőle az algériát!
Ménem gyártanak kopasz macskát kétrétegű nylonborítással? :^'(''''''

Hen Csi 2009.08.18. 18:53:31

Jó estét!

Vagyok én is a háttérben, csak nemigen jutok a gép közelébe!

havajj 2009.08.18. 18:59:00

Hencsi, jó hírem van, mégsenem vírus okozza azt a skypeos dolgot a gépeden. Azt nemtom mi, de nem vírus...

Kisangyal 2009.08.18. 19:13:13

Gyónapot!

Ma telefonálgatni fogok egy darabig.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.18. 20:25:54

Lyóferstét. Nem engedett fel a motor délután. Erről lyutand eszembe 1 úlyabb ellenérv:

Én ugyan kocsimárkát többet is tudok a háromnál, de mégsenem tudok vezetni, mer' nemmentemel mögtanulni.

Ámbár - mint a hazavonaton egy útitárs felhívta reá a figyelmemet, ez nem mindenkit akadályoz, mer' van akitől a röndér nem meri elkérni a lyogsit.

Mekfogom kérdeszni a vőtársamat, aki oktatptt évekig kresztet, hányan hordtak nála 30 centis aranykeresztet vastag láncon.
A válasz ne báncon.

Meg asztatat is monta a zillető utas (nem vas), hogy a hajléktalanok között sincsenem 1se.

Mit ád Isten, (sömmit) má'megin igaza vót...

Kisangyal 2009.08.19. 00:22:52

Lyelentem idáig telefonálgattam. Most meg menek a dógomra...

Kisangyal 2009.08.19. 01:00:31

Megájj Havajj!

Méghogy lederiválom a termést... :DDD

Kisangyal 2009.08.19. 05:44:56

A ffene vigye el, asszem jól mekfáztam fényképelés közbe...

De nem baj, vettem traktorot a farmomra. :)

Rák Attantam 2009.08.19. 13:50:12

Angyi, ez ellen a farmos játék ellen is van valamijük a drogambulanciáknak arrafelé? Merthogy te már keményen függő lettél, úgy veszem észre. :)
Itt milyen az "aranylövés" ? 5 traktort veszel egyszerre? :P

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.19. 14:52:12

@Rák Attantam: Már láttam majdnem ilyen macsekot képregénybe' Egy gall hölgy írja-rajzolja, neve Joann Sfar s az első kötet címe: A Rabbi Macskája. ÉS a főszereplő a MACSKA !
Sajnos, csak internetről van belőle pár lapom, eccer láttam hazai bótba a kötet, de ollan derága vót…
Pedig azóta több is megjelent belőle.
Az alapsztori: a macska rettentően értelmes jószág (bizony) és nagyon bosszantja, hogy ő nem tud beszélni, mint az az ostoba papagály. Dühében egy szép (bár a papagály számára nem annyira) napon elfogyasztja a dísz-szárnyast és - beszélni kezd!!!
A többit el lehet képzelni :-)))

havajj 2009.08.19. 18:01:54

na már megint megállt az élet? émmeg voltam soppingolni, még új hajnyírót is vettem. (:-)

havajj 2009.08.19. 18:03:28

pontosabban haj, szakáll, bajusz, és szőrzetnyíró van ráírva :DDD
for men

Kisangyal 2009.08.19. 18:54:43

Gyónapot!

Jáááájjjjj dögrováson vatyok!

@Rák Attantam: :P

@havajj: Akkó nehogy elfelejtsd a szőrzetedet is lenyírni! :DDD

havajj 2009.08.19. 19:57:16

@Kisangyal: nem vagyok én farmvill paraszt, hogy havonta elaggyam, mint a birkákét :)

Kisangyal 2009.08.19. 20:16:31

@havajj: mékell mindíg incselkedni velem e?
Nem félsz mer messze vagyok? Oszt még arra senem vagy tekintettel, hogy mien szegény beteg vagyok...

Mán amúgyis veszekszek máshol.
Aszonták a zegyik képemre, hogy fotógra fika. Pedig nem is. Me szerintem ha valami nem olyan technikával készült, az hogy lehetne az?

havajj 2009.08.19. 20:36:57

@Kisangyal: hát az egyik az nekem is nagyon gyanús vót, mer télleg olyan mintha rajzolták vóna.
de nem akartam incselkedni már, mer nem bántani akarlak én.
és nem is tuttam hogy beteg is vagy, aszittem csak úgy hirtelen fáztál meg, aztán jobb lett. és nem is akartam én semmi rosszat :(
inkább megyek a sarokba és lenyírom a szőrzetem :(

Kisangyal 2009.08.19. 20:48:02

@havajj: Jóvanna, azé ne mennyé a sarokba röktön!
De eza szőrzetnyírás nem is rossz ötlet. Videjót is csinálhatnál róla! :DDD

havajj 2009.08.19. 21:21:08

@Kisangyal: áá, nálam ez nem működne. de ez már télleg nem a cskra tartozó dolog...

Kisangyal 2009.08.19. 21:21:43

SOS!!!

Tuggya valaki a fotógra fika ponytos mekhatározását? Mer én sehol nem találom...

Rák Attantam 2009.08.19. 21:23:44

Ja, már képzelem is, ahogy a hónaljszőrit nyírja, aztán eccercsak ííííííííííkkk! mexorul a szerkezet. Szőrzet félig bekapva, húzva, seki, sebe. Aztán sokáig Braun szőrzetnyíróval járkál majd a hóna alatt és a népek azt hiszik, hogy milyen irígy a Havajj, amiért sosem adja kölcsön, pedig milyen szépen kérik tőle...
It's fun, sir! :D

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.19. 21:34:39

Nem, ez Sir Nyű !

Higgyétek meg, feleim, az a pár szál nem véletlenül került oda! (Persze a háton lévő már nekem is sok... mármint, ha tollas :-)

havajj 2009.08.19. 21:50:20

@Rák Attantam: majd veszek mégegyet, hogy szimetrikusan tudjak állni.

Amúgy a HDR kép az nem fotografika. Sőt, nem is tudom létezik-e egyáltalán ilyen szó. Vagy fotó, vagy ha rajzprogrammal csinálod akkor grafika. Ha meg a fotóba nyúlsz bele valamilyen szerkesztőprogrammal akkor manipulált fotó. De gondolom te nem tettél ilyet.

Rák Attantam 2009.08.19. 21:58:09

A kép dinamikatartománya van kiszélesítve úgy, hogy pl. egyazon témáról 3, különböző beállításokkal készült képet összemontíroznak.
Most az az érdekes, hogy már van olyan fényképezőgép, ami ezt 1 gombnyomásra tudja. Akkor az is fotografikát csinál? :P

Kisangyal 2009.08.19. 22:00:05

Uff, má elég nagy a vita odaát...
Má igen okosnak nézhetnek, me natttyon tudományos dógokat is írok... :DDD

@havajj: Naugye, szerintemsenem. Meg nem is csináltam semmitse vele, csak iccakaji kép, oszt egy kicsinkét festményesnek tűnik, ezér mektévesztő. De akkorsenem az, a program amivel csináltam arra való, hogy a kép minél jobban hasonlítson az emberi szem által érzékeltre.
Oszt gyönnek a kép számítógép által megváltoztatásával... háde könyörgöm, minden ami digitális ien, ami nem nyers, az manipulált, ami teljesen elfogadott ugye...

Kisangyal 2009.08.19. 22:03:06

@Rák Attantam:
Hát eztet makogom ottan, hogy nem... A zegyik hdr progi fejlesztő cég vezetője aszonta, a profik egyszerűen hozzászoktak, hogy milyen lehet egy fénykép. "Az emberek esetenként azt mondják: ez nem úgy néz ki, mint egy fotó, hanem mint egy festmény. De ha a géped tökéletes lenne, eleve HDR-képeket rögzítene".

Hátmost na! Azér, mer egy kép részletesebb a megszokottnál még nem grafika...

Rák Attantam 2009.08.19. 22:07:15

Tudod Angyi, ez olyan, mintha a szakócás ősember kigúnyolná a puskás vadászt... Csak mosolyogj rajtuk. :)

Kisangyal 2009.08.19. 22:34:31

@Rák Attantam:

Na jóvan, de én má iggen régóta járok oda, oszt tőtögetek felfele, oszt mostan a kategórija a fő problema...
Asszem még most én vatyok a zelső aki ient csinált, de nemsokára lesz jó sok, me má kaptam egy csomó privit, hogy másokat is érdekel a dolog, meg hogy köll, stb... :DDD
Meg amúgyis. Ha eccer nekem van igazam, akkó nekem van igazam oszt kész...

havajj 2009.08.20. 06:57:19

segíccség! egyre később fekszem le és egyre korábban kelek, és félek hogy egyszer korábban kelek fel minthogy lefeküdnék és akkor összeomlik a tér-idő kontinuum!

havajj 2009.08.20. 07:01:33

de a jó hír az, hogy jó esetben csak a mi galaxisunk semmisül majd meg...

havajj 2009.08.20. 07:18:24

hmm..lehet nem kéne innom :)

Kisangyal 2009.08.20. 08:06:26

@havajj: Legalábbis annyit, vagy romlottat :DDD

Lehet, hogy öregszel?

Kisangyal 2009.08.20. 08:07:31

Merhogy én egyre később fexenék le, de egyre később is kelnék ha lehetne.
De nem lehet :S

Kisangyal 2009.08.20. 09:26:55

Na mi van má itten? Atomvellanás vót ottan?

havajj 2009.08.20. 13:30:54

az tejjesen ki van zárva hogy öregednék.
a pápa zsidó?
superman öregszik?
nahátakkor.
megyek lenyírom a fül meg orrszőrömet.

Rák Attantam 2009.08.20. 14:55:33

Havajj, ez egyszerűen megoldható: mindig csak lefeküdj és sose keljél fel.
Bár egy idő után így elgyengülsz és tényleg nem tudsz majd felkelni, de hát végülis ez a cél, nem? Forever vasárnap!

Angyi, nem atomvellanás van, hanem aggusztuss húszadika. Ilyenkor a fünemnyől meg még az internetet se értem, hogy miért megy ma? Valami üzemzavar lehet...

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.22. 11:34:45

Fotografinéria címszóhoz:
Akkor minek vannak olyan spéci szűrők a fotoboltba, hogyaszongya: Charcoal és még sorolhatnám...
nem az a lényeg, hogyan nyúltál bele a képbe, mert ilyesmit már száz évvel ezelőtt is csináltak a filmesek is, a fényképelők meg még korábban, hanem a szándék!
Hogy fényképet akartál-e csinálni, avagy grafikát. Vagy egyebet.
Emléxem, 1975 környékén egyik évfolyamtársam nagyon felháborodott, mert elment Szegeden a Kárász utcában (az ottani Váci utca, sétáló, drága üzletekkel) egy Ofotért üzlebe, hogy igazolványképet csináltasson.
Kérdezték, fekete-fehér legyen, vagy színes. Ha már eljöttem, legyen színes - válaszolta.
A kislány a pult túloldalán elkezd kitölteni egy űrlapot. Közben időnként ránéz (nőnemű) csoporttársamra. Ő meg kíváncsian nézi, mit írogat a leányzó. Hát azt írja, hogy:
Szeme színe: sárga.
Haja színe: barna...
Erre a csopitárs úgy otthagyta a boltot, mint az a bizonyos Szent Pál a - na, majdnem rasszisagyanús megjegyzést tettem :-)
Szóval akkoriba Szeged városában még csak színezett fekete-fehér képeket csináltak, mint már 1848-ban is...
A "Retouche" szó annyit tesz, újra hozzányúlni valamihez. A retusálás meg utólagosbeavatkozást jelent.
Akkor mi az eredeti fénykép és mi a fotografika? A vita egyszerűen értelmetlen.
Van eredeti negatív és arról készült sima másolat (bár itt is lehetnek trükkök) és a módosított fénykép - akármi módon. A HDR szerintem ez a kategória - de ez NEM ÉRTÉKÍTÉLET.

havajj 2009.08.22. 20:43:24

de a HDR-ben nem módosítasz semmit. az egész kép beállításán változtatsz.
ezen az alapon a mai modern fényképezőgépekkel készített kép is fotografika, mert be tudod állítani a fényerőt, blendét, objektívet, stb.
akkor csak az az eredeti fotó amit a papírkihúzós-bedugós, letakartállványos háromlábúval csináltak 1000 éve?
szerintem ha nem EGY bizonyos bolgot változtatsz a képen, hanem az egész képet, az semmiképp se grafika. pláne hogy itt nem is a saját ízlésed szerint változtatod a képet, hanem egyszerűen egymásra másolod.
ez azt jelenti, hogy akármilyen fotós csinálja meg ugyanazzal a géppel, tökugyanaz lesz az eredmény. a grafika meg emberi beavatkozás, a végeredmény függ a készítő tehetségétől. mint pl. a retusálás

Kisangyal 2009.08.23. 07:40:09

Na csak most látom mijeza pusmogás itt hátul! :DDD

Köszönöm fijuk! :)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.24. 12:40:56

@havajj: Az általad említett beavatkozások a fényképezés feltalálása óta a technika részei, nem minősíthetők utólagos beavatkozásnak.
Ha a gépedbe be van építve (ugyan főként telefonokba) egy olyan program, hogy a fénykép szívalakú kivágással kereteződjék szárnyaló galambokkal, az magán a képen nem módosít, csak a "kiszerelésén". Persze ez lehet gúnyos is.
Hogy mindez művészet-e, arról sokan sokfélét gondolnak és nem kevés jobb sorsra érdemes papírt pocsékoltak már el ezügyben…
Csak úgy Maupassant utalnék most a "talált tárgyak"-ból (objets trouvés) készült műalkotásokra, ahol az emberi tényező (!) a fontos: hogy ki mit lát bele az adott tárgyba - esetleg mit módosít rajta, akár csak két ilyen tárgy egymás mellé rakásával is…
A vita e szemszögből értelmetlen - de más okból is.
Meg vagyok sértve (csak vicc) a Magyar Operatőrök Társasága (HSC) nevében is, hiszen az efféle beavatkozások az alkotás mondanivalójának részét is képezik, lásd: színdramaturgia, hangulatfestés, néző érzelmi befolyásolása a kép hangulatával és a megvilágítással… az utóbbit széles körben alkalmazzák még a tévéstúdiókban is: a nekik nem tetsző poitikust kedvezőtlen fényben (most szó szerint értve) tálalják fel a nézőknek… de ez már szakmai ügy.

havajj 2009.08.24. 13:22:56

@Mormogi Papa: OK. és ha a gép beépítetten fog tudni hdr képet csinálni? mert nem kell ám hozzá sok idő, és lesz olyan. sőt, szerintem már van is.
és ha ez 100 év múlva már természetes lesz?
mer ez olyan mintha a szines fotózás feltalálásakor aszonták volna, hogy ez már nem is fénykép, mer az ff. ez már módosított fénykép.
a hdr-t eredetileg nem arra találták ki hogy olyan eltúlzott grafikaszerű képeket csináljanak mint Angel, hanem hogy "rendes" fényképet lehessen csinálni, olyat mint amit szabad szemmel látsz. mert azt egy gép se képes megörökíteni. persze csak addig amíg fel nem találják a szerves anyagból készült fényérzékeny felületet ami olyan mint a retina...
de ez messzire vezet, szerintem amin nem saját ízlés szerint módosítasz, hanem pontos, és minden esetben egyforma folyamat alapján, az rendes fénykép. az csak technikai kérdés hogy ezt most még számítógéppel lehet csak megcsinálni és nincs a gépeken a funkció

havajj 2009.08.24. 13:23:49

Angel, nem meksértődni! :P

havajj 2009.08.24. 13:28:01

itt egy jó példa hogy mire való a hdr:
4.bp.blogspot.com/_A0JBGG4zX_A/SYmHCBN46tI/AAAAAAAABYg/pYr2jqqi0yU/s1600-h/hdr_suli-05.jpg

ilyen képet a jelenlegi fényképezőgépekkel nem tudsz csinálni, pedig ez a valósághű, szabad szemmel ezt látni, nem pedig a bal felsőt, amit simán egy kattintással csinálsz

havajj 2009.08.24. 15:08:44

különben még az jutott eszembe, hogy mikor csinálnak majd hdr filmeket vajon? mer akkor nem kéne az a rengeteg reflektor és még jobb lenne a kép

Kisangyal 2009.08.24. 18:05:05

Hát én a Havajjal értek egyet, szerintem pontyosan úgy van ahogy írta. Mán kiegészíteni se lehet semmivel.

@havajj: nem sértőttem, de azér nesze: :P

havajj 2009.08.24. 18:12:08

@Kisangyal: még ne nyujtogassad, mer pedig még nem is mondtam semmit az új fészbukos portrédról XD

azt meg mán eccer a Brigusz is megmonta, hogy iggen alapos tudok lenni ;)

Kisangyal 2009.08.24. 21:13:27

@havajj: Mééé mibajod a zúj profilképemmel? :DDDDDDDDDDD

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.08.24. 21:14:10

@havajj: Bocsáss meg, de egyszerűen nem érted, miről beszélek. Akármilyen lesz az az okosvideo masina, amivel ki akarják majd egyszer váltani az operatőrt meg a "sok lámpát", az csak olyan lesz, mint egy Pajtással készített kép a Linhof Technika profizmusa mellett...
Egyszerűen másra való.

Dehogyis a szines-feketefehér összevetésről van itt szó, ami egyszerűen marhaság. Can, amihez az egyik kell, van, amihez a másik.
És ez - ismétlem - NEM ÉRTÉKÍTÉLET.
Mint mondtam, nem vitatéma - így részemről lezárom az értelmetlen "vitát".

havajj 2009.08.24. 22:28:33

@Kisangyal: azt ide nem merem leírni, mer egy hétig csak :P ilyet látnék :)

havajj 2009.08.24. 22:29:23

úgyértem máshova se írom, de ide se na.

havajj 2009.08.24. 22:36:38

Nem kell Mormogi, te így gondolod, én meg másképp. :)
süti beállítások módosítása