PolyMeta


Ezzel kereshecc blogokban is:





PolyMeta - az okos kereső

A klubról

A CsK megalakulásáról
itt találhatsz
infókat.



Egy kis ízelítő:
Hibbrid v 1.0
Hibbrid v 2.0
Hibbrid v 3.0
Levél a szalag mellől

Kontakt




Friss topikok

Tarda

Nincs megjeleníthető elem

Homár

Nincs megjeleníthető elem

AL

Nincs megjeleníthető elem

SMS az IP-re

Mix

Eddigi kukkolások:




Locations of visitors to this page

A szemorvosom ezt ajánlja:


Firefox 3

Ezt csak úgy:







Irfanview a képek csöcsörészéséhez:


Get it from CNET Download.com!

Adobe Flash Player:




Free fontkészletek:




miro vigyijó pléjer:




Freebies:






Creative Commons License

bagzómaCsKa & Csöcsörész Klub
by Dr Net Elek is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Hungary License


Google Pagerank, SEO tools



Hun-Web Linkek

pagerank
duma fórum
Directory of Humor Blogs
TopOfBlogs


Site Meter


Címkék

(•)(•) (9) ágy (2) ajándék (1) alkohol (4) állás (1) állat (3) állatmese (1) anya (1) autó (3) backdoor (4) bagzómacska (1) baleseti jegyzőkönyv (1) bálna (1) bankos csalás (1) bank of csk (3) batman (1) béna (1) bingó (1) boci (2) bömös (1) bor (3) buék (1) buzik (1) cigi (1) csetrulett (1) darts (1) drót (1) ébrsztőóra (1) egésség (2) elefánt (1) elsőőő (1) esküvő (1) fasz (1) fejel (1) férfiak (1) film (3) földralyz (1) fontos (1) foto (4) fotosop (1) függőség (1) gasztro (2) gyesznyó (2) gyikfélék (1) gyóccer (1) hajó (1) hazafi (1) hibbrid (11) hírdetés (2) hoki (1) húsvét (6) idióta (1) ima (1) internet (1) ital (3) játék (5) jég (1) jégfal (1) kaja (1) kama sutra (4) karácsony (12) karesz (1) karnevál (1) kerékpár (1) kérek szépen (1) kiállítás (1) kocsma (2) kocsmatúra (3) költemény (1) koncert (1) kosárlabda (1) kung fu (1) kutya (2) lángos (2) lecke (1) levél (7) lovagoknak (1) mastercard (1) medicina (1) medve (1) merci (1) mikulás (2) milf (1) mókahely (4) motor (3) mozi (3) munka (2) munkahely (3) naptár (4) nem video hanem gif (1) nincs egy rongyom (1) (2) nők (7) nőnap (1) nyaralás (2) nyelvlecke (2) nyomtató (1) nyúl (2) ojró (1) onlájn (4) orosz (1) paraszt (3) parasztok (5) pi (1) pia (3) plakát (1) pofon (1) póló (1) pszichológus (1) puna (4) rajz (1) reggeli (1) rejtvény (1) reklám (5) relytvény (1) rendelés (1) részeg (1) rock (3) rokk (3) rokk(o)(o) (1) sajt (1) sikoj (1) smart car (1) somlói (1) sör (12) spam (3) spiderman (1) spongyabob (1) sport (2) strandszezon (4) stressz (2) sufnituning (2) szabályok (1) szakmai rendezvény (1) szalma (1) székely (1) szemüveg (1) szerda (1) szesz (3) szórakozás (1) szótár (2) születésnap (2) szüret (1) találós kérdés (3) tanfolyam (2) társkeresés (11) tehén (1) tehenészlány (1) télapó (1) telefon (1) természet (3) túrista (1) tűz (1) tűzoltók (1) ügyességi (1) ütés (1) üzenet (1) valentin nap (1) vidámság (1) videó (2) vígjáték (1) világrekord (3) világválság (2) villantás (1) vírus (2) wc (1) zene (2) zoo (13)

2010.07.04. 23:54 Kisangyal

Ánglius nyelvlecke: Beach or bitch?

 

Vajon miért élnek a férfiak sokkal rövidebb ideig...

 

- Mi az isten van ebben a rohadt nagy táskában, Barbara?
- Strandfelszerelés.
- Strandfelszerelés? A strandon én leszerelni szoktam. Hozok egy
törülközőt, meg egy újságot, és kész.
- Hidd el, csak az van benne, ami feltétlenül szükséges.
- Igen? Akkor mitől tizenöt kiló?
- Ne rinyálj már mindig, Kari!
- Oké. Akkor vidd te.
- Te vagy a férfi.
- És? Hol van az leírva, hogy nőket nem lehet felmálházni?
- Lovagi szabály.
- Az erényöv is.
- Udvariasság.
- Az apák napja is, mégse ünnepelted meg.
- Nem is vagy apa!
- Ki tudhatja azt manapság biztosra?
- Na, ebből elég... Hová telepedjünk le?
- Az árnyékba.
- Ott nem ér a nap.
- Pont azért hívják ezen a néven.
- Napozni akarok.
- Akkor kifekszel a napra, amíg sercegni nem kezd a... a francba!
- A mi?! Na, mondd csak ki! A zsírom!
- Ez csak egy szófordulat.
- Valóban? Szóval kövér vagyok?
- Nem. Remekül nézel ki.
- Akkor miért beszélsz a zsíromról?
- Egy kur... egy nyavalyás szót sem mondtam a zsírodról. Annyit mertem
csak megjegyezni, hogy ha napozni akarsz, feküdj ki a napra egyedül.
- Hogyisne! Te meg majd egyedül stírölöd a nőket.
- Milyen nőket? Nincs itt egy normális nő se az egész strandon.
- De gyorsan felmérted!
- Mit?
- A nőket. Csak most jöttünk, és máris megnézted mindet.
- Dehogy néztem meg mindet. Az amúgy is fizikai képtelenség volna
- Annyit bátorkodtam csak mondani, hogy nincs egy normális nő se az
egész strandon - rajtad kívül!
- Most bezzeg smúzolsz.
- Barbara!
- Igen?
- Hová tegyem le akkor végül is a székhelyünket?
- Ide. A napra.
- Oké. Meg fog főni az a bogyóagyam, de sebaj! Láttad a Szaffit?
- A rajzfilmet?
- Azt.
- Láttam. És?
- Kéne majd nekem egy olyan szelep a fejemre, mint az ezredesnek volt.
- Nem oda kéne neked szelep, Kari.
- Meg se kérdezem, hova...
- Most meg mit csinálsz?
- Hogyhogy mit? Leterítem a plédet.
- Ezt a régi rongyot?
- Hát... elég csehszlovák egy darab, de hát mindenki ezt használja.
- Mi nem! Ez már nem menő.
- Asszem én megyek. Vár engem édesanyám nokedlivel...
- Itt maradsz. Ezt terítsd le.
- Mi ez?
- Bambuszgyékény.
- Mitől kék?
- Laoszi lápibambusz, amit eredeti indigóba áztattak.
- Ezt ki mondta?
- Az eladó.
- Aha. Tud valamit a pasas. Mindezt mennyiért?
- Hatért.
- Mondom, hogy tud a pasas. Sima tintás szalmát ennyiért eladni...
- Miért gondolod, hogy mindenki csal?
- Tapasztalat. Édesanyám plédje olcsóbb volt. Ráadásul ez a lápiszar
még keskeny is.
- Majd fekszel itt mellettem a fűben.
- Te meg a lápi laoszi bambuszgyékényen?
- Aha.
- Mégiscsak lerakom én azt a plédet.
- Ide ugyan nem.
- Nem is. Az árnyékba.
- Itt maradsz. Na, feküdj te a gyékényre, lásd, kivel van dolgod, én
meg lefekszem a törölközőmre.
- Erre, amelyiken Brad Pitt van?
- Erre. Vagy inkább te fekszel Bradre?
- Dehogy! Félnék, hogy esetleg alattam felébred Pitt.
- Add ide a fürdőruhámat.
- Melyiket?
- A pinket.
- Az melyik? A rózsaszín?
- Az pink.
- Mindegy... Tessék... Itt van egy zöld is.
- Az pisztácia.
- Csak egy bugyi.
- A színe pisztácia.
- A pisztácia nem szín, hanem mag.
- Mit értesz te ehhez?
- És ez a kék?
- Türkiz.
- Feladom.
- Ideje. Takarj el, míg felveszem.
- Tessék...
- Jól áll?
- Jól. Remekül.
- Akkor most add ide a szalmakalapomat.
- Tessék.
- Kérem a napszemüvegem is.
- Nesze.
- Megkaphatnám a sarum?
- Hát hogyne.
- Ideadnád a nyakpárnámat?
- Ide.
- Jaj, dobd már ide a müzliszeletemet is!
- Parancsolj.
- Még a Cosmóval is megdobhatnál.
- Íme.
- És kérem a kézkrémet is.
- Tessék... Esetleg most már ideadnád az újságomat?
- Nem. Most kentem be a kezem. Vedd ki magad.
- Kösz. Rád aztán lehet számítani.
- Mivel kencés a kezem, add ide azt is. Az a kis tégely az
orrhámosítóm.
- Elég vészesen hangzik.
- Bekennéd az orrom?
- Minek? Jeget akarsz törni vele? Nem mehetnénk inkább fürdeni végre?
- Fürdeni?
- Strandon vagyunk, Barbi.
- A bícsen vagyunk, ne legyél már olyan alpári.
- Nem, kincsem, én bizony strandon vagyok, és a délelőttöt sem
beer-shoppingolással töltöttem, hanem elmentem sört venni.
- Akkor most bekened az orrom, vagy nem?
- Dehogynem... Mellesleg most már úgy érzem magam, mint valami
háziinas.
- Nehezedre esik?
- Nem, csak...
- Na, akkor kend be szépen a hátam...
- Kenem...
- ... a lábam...
- Kenem...
- ... a karom...
- Kenem... A hasad is?
- Igen...
- A melled?
- Nem!
- Gondoltam. Na, most te kenj be engem.
- Oké.
- Most miért teszed el azt a naptejet?
- Mert drága. Van ott egy másik flakon, add azt! Neked ez az olcsó is jó
lesz.
- Mert ez miből van? Szürkemarha trágyából, hogy olyan olcsó?
- Ne hisztizz! A férfiak bőre igénytelen, arra ez is jó lesz.
- Kösz...
- Fordulhatsz.
- Jó. És most így is maradok a hátamon, és elolvasom az újságomat.
- Nincs több kívánság. Kezdd meg a napozás végrehajtását.
- Kari!
- Ühüm?
- Nézd meg azt a nőt!
- Jól hallottam?
- Nézd csak meg! Nézed?
- Nézem.
- Na, pont ilyen melleket akarok.
- Akkor menj, és vedd el tőle.
- Ne viccelj! Ez nekem fontos!
- Na, speciel ez nekem is fontos.
- És?
- Hülye vagy. Jó a melled. Olvasok. Egyébként a lápi laoszi gyékényed
töri a lapockámat, és érzem, ahogy a szürkemarha trágyád belecsorog a
réseibe a hátamról, ahogy izzadok.
- Te izzadsz?!
- Most mondd! Így hűtöm magam.
- Undorító.
- Miért, te mit csinálsz? Kilógatod a nyelved?
- Olyan vagy!... Nézd csak meg azt a nőt is!
- Nézem. Jobb a melled.
- Jobb?
- És a bal is.
- De kisebb a feneke, mint nekem?
- Hm... Egy kicsit talán, de... Nem! Nem, nem, nem, nem, nem!!! Jobban
megnézve, azt kell mondanom, hogy a te feneked sokkal kisebb! És
formásabb, izmosabb, feszesebb is...
- Azt mondtad először, hogy az övé kisebb!
- Oké, Barbi, most mondd meg nekem őszintén: udvarias választ akarsz,
vagy őszintét?
- Őszintét.
- Kisebb a segge, mint a tiéd.
- Olyan udvariatlan vagy!
- Ezért kérdeztem, hogy milyen választ kérsz.
- Megsértettél.
- Akkor olvasok.
- Kari!
- Hm?
- Van narancsbőröm?
- Nem hiszem. Csak almát pakoltál, meg egy zöldpaprikát...
- Úgy értem, a combomon van-e narancsbőr?
- Hacsak rá nem köpte valaki, nincs.
- Édi vagy!
- Akkor menjünk a vízbe.
- Elkenődik a make-upom.
- Hogy én mé' kapom ki mindig az ilyen nőket!
- Mit mondtál?
- Hogy minek sminkelsz a strandra...
- Beachre.
- Oda. És ha már sminkelsz, akkor ezek szerint nem is akarsz fürdeni?
- Nem hát! Napozni jöttem, meg amúgy is itt van mindenki, aki számít.
- És én miért kellek ehhez a nézzük-egymást-mert-az-rohadt-trend
dologhoz?
- Csak nem jövök ki egyedül! Na, add csak ide a pisztácia tangámat!
- Minek?
- Fel akarom venni.
- De semmi baja a másiknak.
- Nem is azért. Csak a pink már sokat volt rajtam.
- Sokat? Egy órája jöttünk.
- Nem azért vettem három fürdőruhát, hogy ne hordjam!
- Te itt sminkes divatbemutatót csinálsz?
- Ne legyél ilyen sarkos. Nézd csak, azt a nőt máris eszi a sárga
irigység, hogy milyen jó volt a kis pinkem, és most a pisztácia is csuda
trendi.
- És ez neked jó?
- Hogy irigy?
- Aha.
- Jó.
- Hát nekem sosem állt fel attól, hogy márkásabb a teniszütőm, mint a
srácoké.
- Nem érted te ezt!
- Hát nem, de...
- Kari, leégett a hasad. Csúnyán.
- A szentségit! Pedig te kented le!
- Igen... Ja, mert nem jó flakont adtál.
- Miért, mi ez?
- Bőrradír.
- Minek hozol bőrradírt a strandra?
- Mindenhová viszek. De jó is, hogy itt van, mert most egyszerűen csak
itt megfogom, és szépen egyben az egészet le tudom húzni...
- Áááááá!... A felhámmal együtt! Normális vagy?! Leégeted a hasam a
bőrradíroddal, utána letéped a leégett bőrömmel együtt.
- Fujj, de gusztustalan!
- Mi? A hasam?
- Nem. A letépett bőrradír. Egyben maradt, mint egy állatbőr. Tele van
szőrrel.
- Majd csinálok bele egy frankó kis csikóbőrös kulacsot. Ó, anyám, de
fáj!
- Milyen vörös a hasad! Minek jössz ki a napra, ha nem bírod?
- Hogy minek?!... Állj! Barbi!
- Na?
- A hátam is bőrradírral kented le?
- Igen. Miért?
- Nézd már meg!
- Jaj ne!
- Leégett?
- Nem! Feltépted a laoszi lápi bambuszgyékényről a festést! Az összes
indigó ott van a hátadon!
- Szedd le!
- Tépem!
- Aaaargh!
- Ajaj.
- Mi van?
- Az indigó beivódott a hátadba.
- Kék vagyok?
- Kék. Mint az ég. Most meg hová mégy?
- A vízbe. Most egy ideig kékítőt oldok az ég vizében!!!

 

56 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

havajj 2010.07.05. 07:04:59

elsőő beer-shoppingoló mellkenőőő!!!!

Ez szó szerint így történt különben.....többször is....:S
arról ne is beszéjjünk mikor a női mosdó előterében egy női táskával a vállamon fél órát vártam a strandon, elviselve az arrajáró férfiak együttérző pillantásait.

havajj 2010.07.05. 07:06:21

hmm, még csak hétfő reggel 7 óra van, de már ezen a héten sincs kedvem csajozni :D

Zuzuka 2010.07.05. 12:16:40

háááháááá!:))
ezt a csajt már a plédnél lecsaptam volna!
@havajj: és most? má dél van:DDD

Rák Attantam 2010.07.05. 12:48:21

Áhh, hagyjad Zuzu! Az előbb is a békámat hajkurászta a szkájpon.

havajj 2010.07.05. 13:06:07

nem kell nekem használt béka, majd fogok egy ebihalat aztán kitanítom.

AlulírottFentemlített 2010.07.05. 13:12:41

Az írásban szereplő, természetesen "fiktív" női hölgyet nevezhetjük hüje pitschának?
:-)

@havajj:
Pedig állítólag nyár van és javában nyilnak a dekoltázsok :-)

havajj 2010.07.05. 13:19:15

@AlulírottFentemlített: az nem éri meg a melót, a béka meg igénytelen jószág. se mozi se vacsi, fejfájásra se panaszkodott soha egy se

AlulírottFentemlített 2010.07.05. 13:24:56

@havajj:
És béka esetén mégse kell teljesen a saját kezedbe venned a sorsod :-)

Rák Attantam 2010.07.05. 14:32:28

Az írásban szereplő női hölgy lehet, hogy fiktív, de akiről mintázták, az színvonalilag a béka alatt van (bár lehet, hogy jobban áll rajta a pink bikini).

Hen Csi 2010.07.05. 14:34:11

megyek, kerítek egy bézs bikinit is

Rák Attantam 2010.07.05. 15:15:18

A pinket meg jól eldugod? :D

havajj 2010.07.05. 15:21:59

a csajoknak van bikinijük, vagy szabadelvűek és csak tangában labdáznak a medencében?

Kisangyal 2010.07.05. 16:15:19

Hi!

@havajj: Az medönszié, ne legyél má ien alpári!

:DDD

Rák Attantam 2010.07.05. 17:31:09

Angel, frencsül is sztádizol?

Zuzuka 2010.07.05. 17:35:23

télleg, megyünk majd strandra-e? csak azé, hogy hány kilo cuccost vigyek... :)

havajj 2010.07.05. 18:14:49

inkább az a kèrdés, hogy hány kiló cuccost próbáljunk meg nemvinni addigra.

Zuzuka 2010.07.05. 19:06:01

befér tán hozzád? :)
a csónak :D

havajj 2010.07.05. 21:33:37

csónak?? mivane?
nem kenutúrára megyünk tán

Rák Attantam 2010.07.05. 21:37:48

Nem kenu. Csónak... motorostól.

Kisangyal 2010.07.05. 21:59:31

Akkó má ménem jacht?

Briguszka 2010.07.05. 22:18:39

Helló mindenki. Nincs kölcsönbe egy magenta bikini?

havajj 2010.07.05. 23:26:51

@Kisangyal: az yacht. ne legyé má alpári :D

Kisangyal 2010.07.06. 02:39:16

@Briguszka: Pörpl nem jó?

@havajj: Jajj de várta má a labdát! :P

Zuzuka 2010.07.06. 08:06:51

@havajj: a felfújható gumicsónak az ellenség bekerítésére kell a vizben:)

@Kisangyal: bícslabdát? :D

Mokele-Mbembe 2010.07.06. 12:42:30

Hasztaribanc... nektek a jó, agglegények, nem is tudjátok, mennyire.

havajj 2010.07.06. 12:53:44

de én pontosan tudom mennyire. :D

Rák Attantam 2010.07.06. 13:55:41

Agg az öreganyád térgye kalácsa! Meg a ...teleki cseppkő barlang.

Mokele-Mbembe 2010.07.06. 17:26:45

Hasztaribanc... nektek a jó, legények, nem is tudjátok, mennyire.

Rák Attantam 2010.07.06. 18:32:49

Ahh, hogy mennyit lehet itt fiatalodni négy és fél óra alatt!? Ezért szeretek én ide járni! :D

havajj 2010.07.06. 19:24:53

jobb mint egy biccs?

havajj 2010.07.06. 19:26:05

természetesen a partra gondoltam, nem akartam alpári lenni

Rák Attantam 2010.07.06. 19:29:31

A part az bícs. Kérem, törekedjünk a helyes nyelvtanra és kiejtésre!

Zuzuka 2010.07.06. 20:20:52

pisztácijás szinü bikinit veszek - és nem biccselek:)

havajj 2010.07.06. 20:26:34

a pisztácia elfogyott, van kávé, rumosdió, csokoládé, citrom

Rák Attantam 2010.07.06. 20:53:41

én asszem maradok a szembiccsnél

Kisangyal 2010.07.06. 21:06:22

Tököm a záramszünetbe...

Zuzuka 2010.07.06. 21:12:46

vigyázz, az ráz:)

havajj 2010.07.07. 09:30:52

ha épp szünetel az nem ráz.
a tököm az áramba, na az má veszéjjes.

Zuzuka 2010.07.07. 10:04:01

és a kóborárammal mi a hejzet? vagy ha közben megjön?:)

havajj 2010.07.07. 10:09:06

a kóboráramok mindenféle fertőzést terjesztenek, és csak pénzért ...sznak meg.

Zuzuka 2010.07.07. 10:12:18

akkor az korruptáram:)

Zuzuka 2010.07.07. 10:13:49

na mi van, a bagolyok még alszanak?:)))
@havajj: elúszott a tipmix sajnos, mindenki eggyel többet rúgott:(

havajj 2010.07.07. 12:38:24

@Zuzuka: fogaggyál a német vbgyőzelemre, és akkó nem lesz ilyen gondod, hogy nem úgy történik ahogy vártad. :D

Syca 2010.07.07. 15:39:14

reggelt!

nekem vasárnap esélyem sem volt izzadni, úgybevágtak a Plattensee-be mint a pinty, asse zavarta őket, rajtam a napszemüveg

Kisangyal 2010.07.07. 18:44:37

Hi!

@Syca: De rég láttalak! Hogysmint kedves kartácsnő? :)

A tököm csak költői vót, aztat még nem szüreteltem...

KÁJZERSZÓZE 2010.07.09. 08:10:07

kibaszott lyó poszt!!!!!!

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

telitalálat! minden szava a hején van.

most megyek is bír-soppingolni én is!

lyó 7végét mindenkinek!

díva naíva 2010.07.22. 10:12:48

hát ez fenomenális volt :DDD nem bírtam megállni, hogy hangosan ne röhögjek... ilyenkor áldom az eget, hogy nő vagyok és ilyen pasiból nincs - vagy csak szerencsém volt és nem futottam össze vele :D

havajj 2010.07.22. 10:49:57

@díva naíva: most hogy idejöttél, összefutottál. asszem egyszerre többel is :)

díva naíva 2010.07.22. 11:30:46

@havajj: szal van ilyen pasi? azt mondod :)) kíváncsi lennék, ez a miss picsa kontra szegény srác hogy nézett volna ki fordított esetben :))

havajj 2010.07.22. 12:58:52

@díva naíva: jajaja! azt hittem ilyen pasira gondolsz, de mostmár leesett.
szövegértési problémáim vannak a zagyam végett.
de szerintem olyan pasi is van amilyenre te gondolsz. sőt még fel is vonulnak néha a belvárosban...pisztácia színű bikiniben

díva naíva 2010.07.22. 13:06:38

@havajj: ismerek olyanokat is :) és bevallom sokszor nehezen viselem a nyávogást :)

Briguszka 2010.07.25. 18:31:36

@díva naíva: Nicsak egy belevaló csaj, köszöntünk kedves Díva!

díva naíva 2010.07.26. 15:24:13

@Briguszka: köszönöm kedves üdvözlésedet, neked is üdv Brigusz :)

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.08.09. 00:31:22

jó ez a site, de ez a csaj már kiakasztott
süti beállítások módosítása