PolyMeta


Ezzel kereshecc blogokban is:





PolyMeta - az okos kereső

A klubról

A CsK megalakulásáról
itt találhatsz
infókat.



Egy kis ízelítő:
Hibbrid v 1.0
Hibbrid v 2.0
Hibbrid v 3.0
Levél a szalag mellől

Kontakt




Friss topikok

Tarda

Nincs megjeleníthető elem

Homár

Nincs megjeleníthető elem

AL

Nincs megjeleníthető elem

SMS az IP-re

Mix

Eddigi kukkolások:




Locations of visitors to this page

A szemorvosom ezt ajánlja:


Firefox 3

Ezt csak úgy:







Irfanview a képek csöcsörészéséhez:


Get it from CNET Download.com!

Adobe Flash Player:




Free fontkészletek:




miro vigyijó pléjer:




Freebies:






Creative Commons License

bagzómaCsKa & Csöcsörész Klub
by Dr Net Elek is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Hungary License


Google Pagerank, SEO tools



Hun-Web Linkek

pagerank
duma fórum
Directory of Humor Blogs
TopOfBlogs


Site Meter


Címkék

(•)(•) (9) ágy (2) ajándék (1) alkohol (4) állás (1) állat (3) állatmese (1) anya (1) autó (3) backdoor (4) bagzómacska (1) baleseti jegyzőkönyv (1) bálna (1) bankos csalás (1) bank of csk (3) batman (1) béna (1) bingó (1) boci (2) bömös (1) bor (3) buék (1) buzik (1) cigi (1) csetrulett (1) darts (1) drót (1) ébrsztőóra (1) egésség (2) elefánt (1) elsőőő (1) esküvő (1) fasz (1) fejel (1) férfiak (1) film (3) földralyz (1) fontos (1) foto (4) fotosop (1) függőség (1) gasztro (2) gyesznyó (2) gyikfélék (1) gyóccer (1) hajó (1) hazafi (1) hibbrid (11) hírdetés (2) hoki (1) húsvét (6) idióta (1) ima (1) internet (1) ital (3) játék (5) jég (1) jégfal (1) kaja (1) kama sutra (4) karácsony (12) karesz (1) karnevál (1) kerékpár (1) kérek szépen (1) kiállítás (1) kocsma (2) kocsmatúra (3) költemény (1) koncert (1) kosárlabda (1) kung fu (1) kutya (2) lángos (2) lecke (1) levél (7) lovagoknak (1) mastercard (1) medicina (1) medve (1) merci (1) mikulás (2) milf (1) mókahely (4) motor (3) mozi (3) munka (2) munkahely (3) naptár (4) nem video hanem gif (1) nincs egy rongyom (1) (2) nők (7) nőnap (1) nyaralás (2) nyelvlecke (2) nyomtató (1) nyúl (2) ojró (1) onlájn (4) orosz (1) paraszt (3) parasztok (5) pi (1) pia (3) plakát (1) pofon (1) póló (1) pszichológus (1) puna (4) rajz (1) reggeli (1) rejtvény (1) reklám (5) relytvény (1) rendelés (1) részeg (1) rock (3) rokk (3) rokk(o)(o) (1) sajt (1) sikoj (1) smart car (1) somlói (1) sör (12) spam (3) spiderman (1) spongyabob (1) sport (2) strandszezon (4) stressz (2) sufnituning (2) szabályok (1) szakmai rendezvény (1) szalma (1) székely (1) szemüveg (1) szerda (1) szesz (3) szórakozás (1) szótár (2) születésnap (2) szüret (1) találós kérdés (3) tanfolyam (2) társkeresés (11) tehén (1) tehenészlány (1) télapó (1) telefon (1) természet (3) túrista (1) tűz (1) tűzoltók (1) ügyességi (1) ütés (1) üzenet (1) valentin nap (1) vidámság (1) videó (2) vígjáték (1) világrekord (3) világválság (2) villantás (1) vírus (2) wc (1) zene (2) zoo (13)

2009.01.09. 10:26 Dr Net Elek (törölt)

Mix

Itt a világgazdasági válság újabb jele: az összevont szolgáltatás! 3in1, mindenki kiválaszthattya, melyiket veszi igénybe! És csak nyóccáz méterre van!

 

151 komment

Címkék: világválság backdoor


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Troppauer Hümér 2009.01.09. 15:33:19

@Mormogi Papa:

kb 20 perce kaptam e-mailban. Azóta röhögök. Gondoltam megosztom veletek is, legyen jobb a péntek délután. :D
Annyira nem értek a valláshoz, nem tudom, hogy milyen munkaeszközei vannak egy csuhásnak.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.09. 15:36:26

@Troppauer Hümér: Nincen itt semmi baj, kedves Hümérem :-)
Bizonyos vallásokkal kapcsolatban én is állandó korrepetálásra szorulok - dehát muszály, mert ki lát a jövőbe ?

Aztán majd beírok egy hosszabbat - ha ugyan át nem rakják a +18 kategórilyába :-)

Nono 2009.01.09. 15:38:39

Nos ebből ne legyen vita mert van úrvacsora (evangélikus) meg van sima "ostya"(Krisztus teste avagy a Vater teste; katolikus) is és még a többiről nem is beszélek mert nem tudom...

Nono 2009.01.09. 15:41:05

De még tegnap este óta én is röhögőgörcsöt kapok ha a Hümér által írt szerzeményre gondolok...

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.09. 15:42:10

Vita nem lesz - de Hovaletten a kis Avatarjaink?

Nono 2009.01.09. 15:42:48

megvan én látom

Nono 2009.01.09. 15:46:39

@cyan cyca: én is szeretnék korizni csak ne lenne olyan hideg de olyan meg nincs hogy plusz 20-ban lehessen jégkorizni....tudom erre találták fel a görkorit....

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.09. 15:47:01

Egésségedre, vnokatezsvér :-)
Nekem má' vagy negyven éve nincsen ollan korcsolyacipőm, ami a lábamra jönne... Egyszer próbáltam kölcsönkoriba, de az meg gyorskorcsolya volt, ne tudjátok meg, milyen abba....

Nono 2009.01.09. 15:57:34

Most mentem tortíjját gyúrni ki kér???

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.09. 15:59:15

Köszike, majd kicsivel később. Mostan estem által egy házilagosan feltunningolt Quatro Formaggi-n :-)

Grafit Macsek 2009.01.09. 16:10:44

Szevasztok, tagtársak! Már csak rajtam élezi a karvaly a körmözetjét, úgyhogy talán ennek is vége szakad eccer. Mer úgy érzem magam, mint a havajj!!!
És úgy is gondolom!!!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.09. 16:44:47

Elbúcsú egy kicsit, jó leveledzést.

Troppauer Hümér 2009.01.09. 17:44:08

GRRRRRR!!!!

QRWAPÉNTEK!!!

Kisangyal 2009.01.09. 18:01:59

Gyónapokat kívánok!

Asszem ma nekem is qrwapéntek lészen, me qrwasok dógom vagyon... :(

Troppauer Hümér 2009.01.09. 18:50:44

Szia Angel!

Mivel fogod agyoncsapni az idődet-e?

Kisangyal 2009.01.09. 18:59:20

Szija Hümérke!

Naaaatyonnagytakarintás szőnyegtisztítással, ablakpucoválással, mosás, főzés és a szokásos rémtettek.

Legyen eszetek, sose ne kőtözzetek nagy házba, csak ha jár hozzája egy takarintómedve is!

Troppauer Hümér 2009.01.09. 19:20:11

Kaply el néhány mosómedvét, oszt idomíccsad befelé őket! Oszt meg van oldva a takarítás.

Kisangyal 2009.01.09. 19:22:13

:DDD

Jó, de addig ugyan úgy nekem kell :S
Mennyire tanulékonyak a mosómedvék e?

Zuzuka 2009.01.09. 19:40:41

jó móccerrel bármit elérhetc náluk...
Micsi is annyira ügyes, mindent mektanul, amit ő is akar:)

havajj 2009.01.09. 21:06:08

Montam-e már, hogy vigyázzatok az M0-son? Megin lefényképeztek vazz.
Qpéntek.

havajj 2009.01.09. 21:07:14

Jahahaaaaaj!!! :DDD Most jut eszembe, hogy ezt a Juc fizeti, mer ő bújtott fel. :)

Zuzuka 2009.01.09. 21:13:20

remélem a szoli után, mer nem mindegy hogy nézel ki a fotón:)

Troppauer Hümér 2009.01.09. 21:38:05

QRWAPÉNTEK!

Elegem van. Most már hazamegyek.

Havajj: Szépen mosojogtál, miközben néccázzal fotóztak-e, a zemnulláson-e?

Angel: Ha a mosómedve nem akarja megtanulni a dolgát, akkor kihajítod a bundájából. Aztán varrhacc belőle mosómedvebőrsapkát magadnak.

Kisangyal 2009.01.09. 21:57:58

Uff, má mostan lóg a nyelvem a fáraccságtól, mi lesz később :S

Hümérke az nem lyó, mer a zállatvédők leöntik a szőrsipkámat festékkel az uccán! Aszonta a zember is, hogy azé nem lyó nekem a szőrmebunda :S

Kisangyal 2009.01.09. 22:01:39

Ja és itten olyan hüe ablakok vannak, hoty sehogy nem lehet megpucolni kívülről, max létrárul.
Dejazé az egyiket ugy sikeredett, hogy kimásztam az alsó szint tetejire, me onnan elérhető vót.
Montam a zembernek ha má ugyis a tetőn rohangálok kipucoválom az ereszt is, de aszonta nem hijányzik, hogy leessek. :DDD

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.09. 22:18:57

@Kisangyal: Nagy igassága vagyon a zembernek - tényleg ne essé le...
Mer akkó mi lesz a házza? Amúgy is csodálom, hogy a leírt rémesetek után még van mit pucoválni. Ha történetesen minket néztek volna ürgének, és kiöntöttek vóna télvíz idején, akkó sürgősen elmenekültem volna...
Kérdezném, hogy ottan messzi északon még divatba vagyon-e a kalucsni? Mert 1szer járt ott ismerős és monta, hogy kalucsni nélkül sehá ne menjen a zember (se a zasszony) Kanadába, mer a cipőjét tönkrevágja a sólé. Amúgy meg a városokban az aluljárókban van a zélet...
Lehet, hogy kissé régiek az információim, a mindenféle védőktől már biztosan nem lehet sózni az utakat...

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.09. 22:33:23

Jóvanna, ráér az a válasz holnap is :-)
Megyek alunni.

Troppauer Hümér 2009.01.09. 23:08:58

Hazaértem! Végre!
Akkora köd van errefelé, hogy a cigimet alig láttam a műszerfalon.

Briguszka 2009.01.09. 23:51:41

Itten nincsen köd, csak a jó kis téli friss levegő
meg telihold

Kisangyal 2009.01.10. 09:21:30

@Mormogi Papa:

Lehet, hogy lyól aszonta a zismerősöd, csakhát igggen nagy eza ország, oszt errefele példájul alig sóznak. :)
A többi részen ( feljebb és beljebb) szokik szőrnyüen hideg lenni, de itten nem. Itt emberemlékezet óta ez a leg havasabb és leg hidegebb tél aszongyák, mert sosenem szokik ilyen időjárás lenni amúgy. Ha esik is hó, azonnal elolvad és a leghidegebb -5 fok. Most -8 vót, amit -14 körülinek lehetett érezni, de má elmúlt. Feljebb vannak -40körüliek, meg még hidegebbek is, aszongyák arrafele 5 percet nem bír ki az ember orra, mert megfagy, csak specijális ruházatban arcvédővel lehet közlekedni.
Itten meg aránylag délen vagyunk és az óceán kiegyenlíti a hőmérsékletet, ezért van erre melegebb. Télen is inkább csak az eső szokik esni, de az sokat, hó max 1-2 hétig.

Azt a kalucsni nevezetü személyt pedig szégyenszemre nem ismerem. :(

Kisangyal 2009.01.10. 09:24:42

No megnéztem, mostan 3 fok vagyon itt. A hó meg má teljesen elolvadt.

www.theweathernetwork.com/weather/cabc0308

Ja és a város szélin má hegy vagyon, na azon van hó bőven sípályákkal tűzdelve akinek az kell. :)

Kisangyal 2009.01.10. 09:53:48

Má tudom mijaza kalucsni! :)

www.harmonet.hu/cikk.php?rovat=21&alrovat=23&cikkid=6606

Olyant émég nem láttam erre, csak rengeteg féle szines, mintás gumicsimmát, annak igen nagy a divatja mostan.

Zuzuka 2009.01.10. 10:34:23

jóregg!

@Zuzuka: öhöm, biztos szoli után:)

@Kisangyal: itt sem általános ez a dermesztő hideg, de most kitart, hagy izgújjunk a gáz miatt! ménem nyáron zálják el?

rettenetes áldozatot hozva elindulok a zintimlottózóba, mivel itten -12 röpköd:)

Troppauer Hümér 2009.01.10. 13:43:47

@Zuzuka:
Ha nyáron csuknák be a csapot, akkor nem lenne értelme. Biztos valakinek rengeteg olajradiátora van felhalmozva, és így akar túladni rajta.

Zuzuka 2009.01.10. 14:54:24

@Troppauer Hümér: :DDD, egy darabot se vettem, majd felöltözünk - különben is mingyár jön a tavasz!
a hp óccsóbb mint a hősugározó:)

Kistündér 2009.01.10. 18:58:42

Gyóreggeltet!

Neeeem hiszem én aztat, hogy más dógotok van, bittos mindenki elment olajradijátorért, azért nem vagytok itt!

Troppauer Hümér 2009.01.10. 19:05:01

@Kistündér:
Tévecc. Kocsmába megyek Attila napot ünnepelni.

Kisangyal 2009.01.10. 20:06:24

Hümérke azé a szerda C-t se felejtsd el! :D

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.10. 21:01:33

@Kisangyal: Így igaz, a kalucsni a cipő védelmére és beázásmentesítésére használt gumi fölsőcipő, avagy csizma. A lényeg az, hogy a cipőre kell felvenni.
A bábszínházban meg volt régen egy darab (elég sok nemzedéknyi gyereket szórakoztatott), aminek a címe "A csodálatos kalucsni" volt...

@Troppauer Hümér: A melódiára meg a Torkos Gyuszira való tekintettel elkésve bár, de törve nem:
BOLDOG NÉVNAPOT KÍVÁNOK !

havajj 2009.01.11. 09:54:33

@Zuzuka: najóvammána, bocs
megin b@sztattak, úgyhogy el kellett menni gyorsan

amúgy szoli után, de még közvetlenül a műkörmös előtt

Kisangyi, mielőtt kifordítod a medvédet, nézesd meg vele a davy crockettet vagy mit, hátha abból tanul.
és mondd meg neki, hogy annak a medvéje se akart rendesen ablakotpucolni, oszt lám így járt
a megfélemlítés hatásos szokot lenni az ilyen kistermetű állatoknál :D

Grafit Macsek 2009.01.11. 10:37:29

Szevasztok! Péntek este nálunk szerda vót, oszt nem értem ide, mer hajnali fél 2-ig tartott. Utána felífáéjás előszelével kűzdve beájultam a zágyba.
Tennap meg tartahattam vóna kiképzést az Angyi mosómedvéinek, mer főztem: borsóleves, fasirt, krumplipüré, palacsinta, mostam & takarítottam. Este meg anyós pajtiékhoz szaladtunk el.
Most is mosok - ill. a gép - az ember meg valami cdfelvételen van.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.11. 13:54:45

@havajj: Én is utáltam már rája (elektronyos) hogy vót a Davy, nem a bányászlámpás fajtábú, hanem a Krokettes. Amibűl van játék is, nem keverendő össze a krikettel - annak viszontag mi köze lehet a tücsökhöz???
Annak idején még a PIF című halhatatlan (mivelhogy már meghótt) újságba volt képregény vele, meg később vettem a Zanótváriumba 1 amerikaji "Mail Order" katalógóst, abba is vót mint gyerekruha. A Zindi Lányok is csinálták, pedig igencsak természetvédők vótak, abszolvált értelembe is, nemcsak hozzánk képest... de télen ők se akartak megfagyni, ugyi.
1 Szó mint 100, kiskölökként magam is szerettem volna csíkosfarkú kucsmát. (NEM csikós; csíkos!)
Hát asselett... és akár hiszitek akár nem: makkos cipőm se vót, pedig azt is szerettem vóna - ollan jóóóól nézett ki a katalógoszba... :-)

Dr Net Elek (törölt) 2009.01.11. 14:38:30

OK, téma elfelejtve, túllépek a dolgon. Kösz a biztatást Zuzu, Macsek, Hen Csi, Brigusz.

Briguszka 2009.01.11. 15:02:17

Drága Elek, nagy megkönnyebülés ez nekem. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 15:13:33

hat a korsagom odaih fajult, hgy korhazva szallitattam eszzmelet vesztes flytan 2 napig magamnal sem voltam dltej bekem az unfuziok
aztan magamhoz tertem, nagyon kwllwmw 2 agyas szoba volt 2 tv-vel computerrel, a menun kivul lehetett etlaprol rendelni kajat
aztan tehnap vegr jiengedtek, mar minden OK
meg 4 nap itthn aztan meloba vissza
Mary minden nap bent aludt mellettem olyan kihuzhatos fotrlben
24 ras noverszolgalat, ki se mozdulhat a szobabol, a kloty bent
mindez alapbiztositasra, hat ha nem lettem volna beteg meg jol is ereztem volna magam
de az allergianak vege, kivegeztek, komolyabb volt mint elsore gondoltak
szval megmardtam, mar csak vitaminhegyeket kell szednemmondjuk 3 tekjes napra nem emkejszem wgyaktakan, vagyis anire igen az nem ugy volt

Briguszka 2009.01.11. 15:18:58

Húúú Hagyma , nem semmi egy történet. Kiderült hogy mire vagy allergiás, csak nem a sörre???

Zuzuka 2009.01.11. 16:00:36

jajj Elek! bíztam benne, hogy jól döntesz!

@hagyma: jobbulást Neked! kerüld az allergijaforrást - már ha tudod mi az.
szerencséd, hogy nem az itteni kórházba kerültél, mert ez 1 horror, robin cook jöhetne anyagért!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 16:25:38

az a vicc hogy sima rendelobe mentem es ranezesre allaergiara hondoltak, arra adtak olyan gyogyszart johy hallucinacioim lettek, mindenfele kepzvarokkl
aztan Mary bevitetett korhazba
nincs allergiam valami szar volt a veremben, csak a sok faxom gyogyszert ki kellett mellette irtani
mosma' OK
a korhaz tenyleg super, meg a dokik i meg a noverek, szoltam kerek kv-t, hoztak, etlaprol rendeltem ha plusszban akartam enni, kulon tv-m netem volt, szobaszerviz
tettol talpig atvizsgaltak a sima vernyomastol a ct-ig
hoztaka vitaminokat gyumolcsleveket
amit akartam, de mar jo itthon, remalom volt az eleje, meg sose voltam beteg
kiengeses elott megint megneztek a-tol Z-ih mindent ami letezk
minden OK mosma'
hogy pontosan mi bajom volt azt nem tudom se az angolom se a latinom nem annyir jo, de a zaroban minden negativ
over

Zuzuka 2009.01.11. 16:43:12

szóval félrekezeltek...
sztem fordittasd le valakivel a záródat meg a vérképet, mert ha kéccer előjött, beköszönhet még többször is.
oszt miket hallucináltál?:)

havajj 2009.01.11. 17:02:04

...és mi a neve a gyógyszernek? :)
remélem tettél félre belőle a szesztilalom idejére!
én is allergijás akarok lenni ámerikába!
FONTOS!

Azért remélem helyregyössz!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 17:02:15

ah, minden rendben
a mult evi telleg valmi fax allergia volt el is mult
a dki meg nem vizsgalgatott dott nagyon eros allergia elleni szert
itt csak korhazba szabad menni
miket?
nagyon sokminden tortent velem, amirol kesobb kiderult, hogy aludtam lekotozve infuzival bekotve
a kapott gyogyszer nem tetszett a szervezetemnek emiatt tilyakozott, a kiutesek valami egyszeru eset 2 injekciova megoldottak, a fo baj az allergia lleni gyogysze volt azt nem birtam
tul eros volt
masodikanmeg megyek kontrollra de aszonta a doki minden OK, egyek igyak, pihenjek szeggyem a vitaminokat es ennyi

Zuzuka 2009.01.11. 17:14:06

@havajj: itthoni allergija má nem is jó neked? he? hallom a naffaluban szmogriadó van, rencám alapján lehet autózni... itten jó a levegő, szánkóztunk a popsi-sível:)

@hagyma: akkó szedjed, de nem árt tudni mi vót a véredbe ami nem oda való...

havajj 2009.01.11. 17:24:51

ja, mer én meg biztos akkor majd nem fogok autóval menni, ha nem lehet. valószínű. nem is értem hogy gondolják. fizumat tőlük kapom addig, vagy mi? mer akkó itthon maradok, nem gond

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 17:31:15

@Zuzuka:
ah nem erdeles minden rendben mar, amikor jot a visit hogy kiengedjenek-e mar vagy meg maradjak
volt egy -amerikai-egy imdiai-1 kinai-egy lengyel es termeszetesen egy cshte otthon szuletett magyar doki
hat ez amerika
a magyar egy tok fiatal srac volt egyetem re jotttt kies itt is ragadt, a nove termeszetesen froamrikai volt

havajj 2009.01.11. 17:32:45

mozi(o)(o): amerikai históriát nézem este.

Zuzuka 2009.01.11. 17:41:03

tv (o)(o): én meg a steelers meccset, azt nemtom mikor kezdődik, de mingyár megnézem.

22.45 - nem vészes

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.11. 17:43:43

@hagyma: Jobbulást - javulást!
Megjegyzem, gyanús is volt, hogy nem jelentkeztél...

Tanulság: ha lehet, ne betegedj meg; de ha nagyon muszáj, akkor se idehaza :-)

Hümérke meg elmerült a korcsmába? Elment, aztán elő se kergült...
Lekközelebb veszéjességi pótlékotkérek korcsmajárat elött a főnökségtől :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 17:44:34

1-kor Giants
4,30-kor steelers

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 17:46:20

@Mormogi Papa:
mar OK vok
gyors lefolyasu hirtelen problema volt, nem voltam eletveszelyben csak aludtam par napot infuzion
ki lettem pucolva a sok xartol

Zuzuka 2009.01.11. 17:52:57

a giants meccset nem közvetitik, én az atdhePONTnet-en lesem, de az mmeg néha szaggat:)

Zuzuka 2009.01.11. 17:55:16

@Mormogi Papa: Hümért bekebelezte a korcsma, vaaaagy szerzett csocsót. reménylem nem dógozik ijenkor!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 17:56:00

ma jo nap lesz a Giants a fiam csapata, a steelers meg az en masodik csapatom es ha mar Bucs kiesett...
szval lesz kinek drukkolni
meg egy ora

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.11. 18:04:25

@hagyma: Ja, ha a jó doktorok helyre akarják hozni azt, amit elbarkácsoltak, az mindig macerás...

De legalább most "tiszta" vagy egy darabig.

Valamikor 71-be talán szereztem egy Sears, Roebuck & Co. mail order katalógust - 1955 fall & winter. Hogy hogyan került egy pesti antikváriumba, az rejtély...
Viszont már abban is voltak gyógyszer-vitamin csomagocskák, amiket volt szerencsém később az Államokból jött kollégáknál viszontlátni. Akkor fejlődött ki az a nézetem, hogy a tengeren túl senki sem egészséges :-)
Persze ejrópába is van ollan, aki fehér kenyeret eszik, meg külön pótkenyeret - amiben benne van az, amit a fehérből kivettek, a szervezetnek meg kéne.
A "junk food" cégek meg kitalálták, hogyan lehet valami drágábban eladni akkor, ha NEM tesznek bele valamit...

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.11. 18:05:32

@Zuzuka: Há má' csak nem ?!?
Akkó' má' inkább a csocsó...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 18:21:40

@Mormogi Papa:
nem nem eloszor egy sima rendelobe mentem, ide csak kisebb bajokkal jarnak en is aszittem csak a tavalyi allergia, ide csak ugy erdemes hogy krll lazcsillapit vagy ilyesmi
aztan a korhazban mr ugazi profik voltak secpec rendbe hoztk, ott kellett volna kezdenem
de hat tanultam a dologbol
itt ha baj van nem rendelo, hnem emergenci korhazban

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.11. 18:28:23

@hagyma: Ja, nálunk erre a háziorvosnak csúfolt intézmény vagyon rendszeresítve. Az doki általában csak ennyit mond: Ez valami vírus. Felír egy antibiót, megkérdi, hány napra írjon ki... oszt ennyi.

Kisangyal 2009.01.11. 18:29:12

Gyónapokat!

Hagyma gyógyulgatást, javulgatást, egésséges legyél mint a makk!
Nekem is furcsa vót, hogy nem vagy sehol...

Uff ma elméletileg kirándulni megyünk és egy óra mulva indulunk, de még rajtam kívül nem kelt fel senkise. :S

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.11. 18:31:05

@hagyma:
Még annyi, hogy pár éve november közepén a tüdőgyógyászom felhívta a CT-seket, mikorra mehetnék mellkasi CT-re. Azt mondták, nem probléma, meglesz az hamar, fáradjak be március 15-én reggel hat órára. Nem vicc! Akkor még Pesten összesen két helyen csináltak ilyet, ahová engem küldtek, annak olyan szép magyar neve volt, hogy International Medical Center...

Kisangyal 2009.01.11. 18:39:54

Má felkeltek :DDDDD

Na pá, majd jövök!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.11. 18:40:02

És igen, pirosbetűs nemzeti ünnepen hajnalban mehettem vizsgálatra.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 19:01:17

hat nekem egy oran belul megcsinaltak
es 8 oran belul mindent komplett ami letezik
eredmennyel egyutt

Zuzuka 2009.01.11. 19:02:43

szija Angel! mulassatok jól!:)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.11. 19:03:35

Ja, ha van szabad gép, akkor nem kunszt :-)))

Maga a vizsgálat nálam sem tartott félóránál tovább.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2009.01.11. 19:05:59

Akkor még fényképsorozatot adtak leletként, ma már csak egy CD-t (a fiamnak például), amiben az a nagyon jó, hogy megfelelő számítógép és spec program hiányában a szakorvos nem tudja megnézni - így kénytelen a (nem szakorvos) által leírt szöveges kommentre hagyatkozni...

Hja, a fejlődés nem áll meg...

Briguszka 2009.01.11. 21:31:37

Ezen a héten sem nyertem a lottón, úgyhogy most nem megyek intimbarkácsboltba :(

Troppauer Hümér 2009.01.11. 22:01:24

Jóestét kívánok!

Mormogi Papa:
Itt vagyok, nem nyelt el a kocsma mély bugyra.
Voltam ma moziban, megnéztem a Spíler (RockNRolla: www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=97563&i_city_id=3372&i_county_id=-1&i_where=2 ) című filmet. Ezért hijányoztam a leltárból.
Teccett.

Hagyma:
Gyógyuljál meg! Már nagyon sokan hiányoltak. Itt is, meg a Homáron is.

CT vizsgálatom még sosenem volt. De tekertek már a vállamba drótot, és eccer összefótozták a dobhártyámat.

Havajj:
Az Amerikai história X című film az jó választás ma estére. Nekem csak videókazin van meg, de a videó már rég nem üzemel. :(
Le kéne tő... izé... Meg kellene vásárolni. 990HUF-t még adnék is érte, de még sehol sem láttam. Majd ha ráérek bemegyek a nem vagyok hüje bótba, és szétnézek.

Dr Net Elek (törölt) 2009.01.11. 22:14:40

STt!

Vigyijót ki köll baxni a zablakon Hümér. Má lassan a dvd-t is, az a baly. Lapos tv köll a népnek meg hd, meg hájtek. Meg blúréj.

Mert ott a pattanást is meglátni a ( • Y • )n.

Troppauer Hümér 2009.01.11. 22:18:33

Helló Elek!

Nekem nincs lapos tévém, de van dvd lejáccóm.
A videjót meg salynálom kibaxni az ablakon, mert jó lesz az még valamire.

A ( • Y • )n a pattanást meg miért akarja bárki is tv-n nézni-e?

cyan 2009.01.11. 22:33:53

'stég!

hidveg vagyon, kölkök wow társast jáccanak a nappaliban a haverokkal, nem lesz nyugodt éjszakám :((((

Dr Net Elek (törölt) 2009.01.11. 22:42:54

Hát max port fogni lyó lesz. Eltemették aztat má rég. Olyan, mint a drappmagnó. Az orsós.

Briguszka 2009.01.12. 00:09:54

Nekem is van vigyijjóm , meg egy csomó kazim is hozzá , akkó most paraszt vagyok végre már?

És ráadásul már ezer éve nem küldtem jóccakát dalt, de most megteszem rögvest

Briguszka 2009.01.12. 00:11:35

Itt a mai jóccak dal:

Depresszió : Éjszaka egyedül

www.youtube.com/watch?v=1WnYSLwhSgc

Pepin bácsi 2009.01.12. 07:52:31

Gyóóóóóóreggelt Kívánok !

Troppauer Hümér 2009.01.12. 08:20:46

Lyó reggelt!

Megint hétfő. Trallala.

@Mormogi Papa:

Köszi a névnapi köszöntést! Átadom az Attilának!

havajj 2009.01.12. 08:33:04

Gyóreggelt!

Aszt álmottam, hogy akarok egy kutját. Egy olyan kis csapzott korcsot.
Csak szeginyke sokat lenne egyedül. :(

Briguszka 2009.01.12. 08:48:44

Verőfényes szép napot fijjúk! CSajoK még alszanak tán?

ÖcsiLiliMami 2009.01.12. 08:48:45

Szerbusztok! Gyóreggelt!
Rohadt karvaj!!!

Zuzuka 2009.01.12. 09:33:21

jóregg!

@Briguszka: dehogy alszunk, dógozunk itten az intim soppban:)

Grafit Macsek 2009.01.12. 09:37:36

Szevasztok! A rohadt karvalyát! ÚÚÚtálom ezt a hétfőt. Meg a többit is!

Zuzuka 2009.01.12. 09:51:32

ne rííííjatok már, van munkánk!:)
a karvajjal el kell bánni és kész!

@havajj: hát vidd magaddal örző-védőnek:)

Dr Net Elek (törölt) 2009.01.12. 10:20:04

Reggelt!
Melegebbet!
Gázt!


De iziben!

cyan 2009.01.12. 10:24:43

reggelit!

van új poszt :))

Mokele-Mbembe 2009.01.12. 12:29:58

@Dr Net Elek: A végén még nem lesz mit leóvasni...

Dr Net Elek (törölt) 2009.01.12. 12:35:13

@Mokele-Mbembe: Hát ha nincs füttés, akkó tényleg körülményes a dolog.
süti beállítások módosítása