PolyMeta


Ezzel kereshecc blogokban is:





PolyMeta - az okos kereső

A klubról

A CsK megalakulásáról
itt találhatsz
infókat.



Egy kis ízelítő:
Hibbrid v 1.0
Hibbrid v 2.0
Hibbrid v 3.0
Levél a szalag mellől

Kontakt




Friss topikok

Tarda

Nincs megjeleníthető elem

Homár

Nincs megjeleníthető elem

AL

Nincs megjeleníthető elem

SMS az IP-re

Mix

Eddigi kukkolások:




Locations of visitors to this page

A szemorvosom ezt ajánlja:


Firefox 3

Ezt csak úgy:







Irfanview a képek csöcsörészéséhez:


Get it from CNET Download.com!

Adobe Flash Player:




Free fontkészletek:




miro vigyijó pléjer:




Freebies:






Creative Commons License

bagzómaCsKa & Csöcsörész Klub
by Dr Net Elek is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Hungary License


Google Pagerank, SEO tools



Hun-Web Linkek

pagerank
duma fórum
Directory of Humor Blogs
TopOfBlogs


Site Meter


Címkék

(•)(•) (9) ágy (2) ajándék (1) alkohol (4) állás (1) állat (3) állatmese (1) anya (1) autó (3) backdoor (4) bagzómacska (1) baleseti jegyzőkönyv (1) bálna (1) bankos csalás (1) bank of csk (3) batman (1) béna (1) bingó (1) boci (2) bömös (1) bor (3) buék (1) buzik (1) cigi (1) csetrulett (1) darts (1) drót (1) ébrsztőóra (1) egésség (2) elefánt (1) elsőőő (1) esküvő (1) fasz (1) fejel (1) férfiak (1) film (3) földralyz (1) fontos (1) foto (4) fotosop (1) függőség (1) gasztro (2) gyesznyó (2) gyikfélék (1) gyóccer (1) hajó (1) hazafi (1) hibbrid (11) hírdetés (2) hoki (1) húsvét (6) idióta (1) ima (1) internet (1) ital (3) játék (5) jég (1) jégfal (1) kaja (1) kama sutra (4) karácsony (12) karesz (1) karnevál (1) kerékpár (1) kérek szépen (1) kiállítás (1) kocsma (2) kocsmatúra (3) költemény (1) koncert (1) kosárlabda (1) kung fu (1) kutya (2) lángos (2) lecke (1) levél (7) lovagoknak (1) mastercard (1) medicina (1) medve (1) merci (1) mikulás (2) milf (1) mókahely (4) motor (3) mozi (3) munka (2) munkahely (3) naptár (4) nem video hanem gif (1) nincs egy rongyom (1) (2) nők (7) nőnap (1) nyaralás (2) nyelvlecke (2) nyomtató (1) nyúl (2) ojró (1) onlájn (4) orosz (1) paraszt (3) parasztok (5) pi (1) pia (3) plakát (1) pofon (1) póló (1) pszichológus (1) puna (4) rajz (1) reggeli (1) rejtvény (1) reklám (5) relytvény (1) rendelés (1) részeg (1) rock (3) rokk (3) rokk(o)(o) (1) sajt (1) sikoj (1) smart car (1) somlói (1) sör (12) spam (3) spiderman (1) spongyabob (1) sport (2) strandszezon (4) stressz (2) sufnituning (2) szabályok (1) szakmai rendezvény (1) szalma (1) székely (1) szemüveg (1) szerda (1) szesz (3) szórakozás (1) szótár (2) születésnap (2) szüret (1) találós kérdés (3) tanfolyam (2) társkeresés (11) tehén (1) tehenészlány (1) télapó (1) telefon (1) természet (3) túrista (1) tűz (1) tűzoltók (1) ügyességi (1) ütés (1) üzenet (1) valentin nap (1) vidámság (1) videó (2) vígjáték (1) világrekord (3) világválság (2) villantás (1) vírus (2) wc (1) zene (2) zoo (13)

2008.10.08. 05:20 Kisangyal

Idéző (o)(o)

 A hüje kérdések után hüe idézetek következnek, hoty könnyebben adhassunk tanácsokat a méjentisztelt paraszttársaknak, vagy szükség esetén magunknak.

Hemügét fel,

Felkészülni,

 

A legnehezebb dolog a világon: vérző szívvel belemosolyogni a feléd rohanó élet nevű vonat képébe!
Bocs, hogy élek! Többet nem fordul elő!
Ha félsz a sötétben gondolj arra hogy nem vagy egyedül... :)
A szegénység nem szégyen, de nekem már marhára elegem van belőle.
A szépség mulandó, a szegénység nem.
Jó a hajad, elestél?
Ha megígérem, hogy hiányozni fogsz elmész?
Szeretlek. Te is? -- Igen, én is szeretem magam.
Ha nagy leszek, kisfiú akarok lenni.
Gondolkodom, tehát hajadon vagyok.
Aki utoljára hagyja el az országot, az kapcsolja le a villanyt.
Nem vagyok sportember, rosszak a reflexeim. A múltkor is elütött egy autó, amit két pasas tolt.
Állítólag az úszás fogyaszt...de mi a helyzet a bálnákkal?
Aki fittyet hány, az fittyet evett.
Amikor megkérdezik tőlem, hogy kérek-e vizet a whisky-mbe, azt szoktam felelni, hogy szomjas vagyok, nem koszos.
A legszebb dolog az életben, ha van egy boldog szerető családod: egy másik városban.
A múlt éjjel megint szörnyűséges dolog történt: semmi!
Egy perc hossza mindig attól függ, hogy a fürdőszoba ajtó melyik oldalán vagy.
Fiú és villamos után sose fuss, mindig jön a következő.
Rendre csak a kis szellemnek van szüksége, a zseni a káoszt is át tudja tekinteni.
Az iskola nem kocsma, hogy mindennap oda járjunk (berúgni).
A tudás bűn, de nyugodj meg te ártatlan vagy.
Hallgasd csak, ver-e még a szíved?
Nem elég fürdeni, a vizet néha cserélni kell.
Tévedni emberi dolog, másra kenni még emberibb.
Szeresd az ellenségedet! Be fog dilizni tőle.
Ha nem érdekel hol vagy, nem tévedhetsz el.
A szerénység annak a reménye, hogy mások is rájöjjenek milyen csodálatosak vagyunk.
Megtisztel az irigységed, de nem tudom viszonozni.
Férfi és nő sohasem értheti meg egymást, hisz mindegyik mást akar: férfi a nőt, a nő a férfit.
A tanulás nem tenger, hogy elmerüljünk benne.
Nem érez, ki érez szavakkal mondhatót.
Talán szerencse, hogy ilyen lassan haladok, mert lehet, hogy rossz irányba megyek.
Halhatatlan vagyok! Egyelőre.
Mi a házasság? Szerződés olyan problémák közös megoldására, amelyek a házasságkötés nélkül fel sem merültek volna.
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt. (Gilbert Perreira)
Bocsáss meg az ellened vétkezőnek, de vésd jól emlékezetedbe őket.
A csapatmunka igen fontos, így van rá módod, hogy másokat hibáztass.
Marx meghalt, Lenin meghalt. Én sem érzem túl jól magam.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál.
Aki az összeomlás közepette mosolyogni tud, az már kigondolta kit hibáztasson.
Ha jól érzed magad, ne aggódj, el fog múlni.
Az életem egy nyitott könyv. Sajnos azonban gyakran a rossz oldalon van nyitva.
Sohasem voltam képes befejezni semmit, de most...
Szeretem az életet, legalább van mit csinálni.
Az akarok lenni, ami akkor voltam, mikor az akartam lenni, ami most vagyok.
Muszáj megoldást találni? Nem élvezhetnénk egy kicsit a problémát?
Annak, hogy ne tapadjanak össze a rizsszemek főzés közben, az a titka, hogy egyenként kell megfőzni őket.
Egy barátom a legelképesztőbb dolgot hajtotta végre. Elkapott egy lövedéket a fogával. Persze meghalt, de ez akkor is elképesztő.
Ha megérted a 100.évet, megúsztad. Kevesen halnak meg 100éves koruk után.
A jövő nagyon hasonlít a jelenre, csak hosszabb.
Kerüld a másnaposságot! Maradj részeg!
Ha dolgozni támad kedvem, csendben leülök egy sarokba és várok, amíg elmúlik.
Válaszom egy határozott "talán?".
A jóból fantasztikus lehet a sok.
Hinni mindenkinek kell valamiben - én azt hiszem még iszom egy pohárral.
Nem tudtam úgy élni, hogy mindenkinek jó legyen, hát úgy éltem, hogy nekem legyen jó.
Felejteni akart, de elfelejtette.
A nők tudják mit akarnak. De nem mindig tudják mikor akarják.
Ha lenne egy kis sonkánk csinálhatnánk sonkás tojást, ha volna pár tojásunk.
Az élet nemi érintkezés útján terjed, a halálozási arány 100%.
Soha ne vitatkozz hülyével, a többiek még összetévesztenek vele.
A pokol üres, mert minden ördög a felszínen van.
Akadályozd meg a túlnépesedést, legyél te is homokos.
Akadályozd meg a levegő szennyezését: ne lélegezz!
Sohasem felejtem el az arcokat, de a te esetedben kivételt teszek.
Épp amikor kezdtem megszokni a tegnapot, hát nem eljött a mai nap.
Az életben nincsenek győztesek, csak olyanok, akik megúszták a dolgot.
Miért mennél pszichiáterhez, ha otthon ingyen is beszélhetsz a falnak?!
Ha a munkavégzés olyan egészséges, miért nem betegekkel csináltatják?
Szerelem első pillantásra, ezen csak a második pillantás segít.
Miért ne lehetnék kövér? Nem mindenki lehet balett-táncos.
Látom az alagút végén a fényt. De miért dudál?
Na jó, nem mindig vagyok ennyire negatív, van amikor alszom is.
Amikor megszülettem, annyira meglepődtem, hogy másfél évig meg se szólaltam.
Az állam megtartja, amit ígér. Ha pénzt ígér, azt is megtartja.
Csak a jövő a biztos. A múlt állandóan változik.
Deja vu érzésem és amnéziám van egyszerre. Azt hiszem, ezt már elfelejtettem egyszer...
Egy könyvnek mindig az utolsó oldalát olvasom el először, hogy ha esetleg meghalnék közben, legalább tudjam mi a vége.
Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.
Ha a szavazástól bármi megváltozna, betiltanák.
Ha egy szinkronúszó megfullad, a többinek is meg kell?
Jó, azért vagyok a világon, hogy másokon segítsek. De fogalmam sincs, mások miért vannak a világon.
Már akkor ismertem, amikor még nem volt szűz.
Már csak hányni jár belém a lélek.
Az alvástól megéhezem. Az evéstől elálmosodom. Az élet szép.
Rengeteg ember tölti úgy az életét, hogy lefekszik aludni, amikor nem álmos, és felkel, amikor igen.
Nem akarok a saját feleségemmel házasságot kötni! Máséval akarok.
Mindig vigyáznom kell magamra, mert a jókat veszély fenyegeti.
A férfiak egyes témákról órákat képesek beszélni. A nőknek nem kell hozzá téma se.
Valahol a lelke mélyén minden ember jó. Csak sajnos vannak nagyon mélylelkű emberek.
Nem olcsó dolog élni, de meghalni drágább.
Csak az hal meg igazán, akit elfelejtenek. Nagy a felejtés.
Próbáld megtartani kedvesed, miközben körülötted mindenki elveszíti az övét...miattad!
Idegtépő dolog napról napra ugyanahhoz az emberhez kedvesnek lenni.
Nem dicsekszem semmivel. Nincs is mivel.
Hol lehet egy férfi? kocsmában, esküvőjén, befolyás alatt, maga alatt, túl a csúcson, barátnődön...
Az a nő, aki olyan akar lenni, mint egy férfi, túl szerény célt választott.
Embertől nem kérek tanácsot, az életemet egyedül is el tudom cseszni.
Értelmes emberekkel szívesen beszélgetek. Gyakran beszélek magamban.
Bármi jó, ha csokiból van.
Hülye vagy, mint szódás a lovát.
Csak a hülyék agresszívek. Elhiszed vagy kiverjem a fogadat?
Ki korán kel az vagy hülye, vagy harangozó.
Azt hiszem eltévedtem, megmondanád hol laksz?
Aki a matekot érti el kell különíteni a társadalomtól.
Ha olyan jó seggem lenne, mint neked akkor mindig a kezemen ülnék.
Mindig azoknak meséld el a problémádat, akiket nem szeretsz, úgyis csak őket érdekli.
Ha bizonytalan vagy motyogj!
Két szóval elmondhatom, amit az életről megtanultam: megy tovább.
A gyermektelenség öröklődik.
A férfi legyen férfi, erős és gyerekes.
Én ilyennek születtem. Neked mi a mentséged?
Teljesen egyetértünk. Te szeretsz engem és én is szeretem magam.
Egy kicsit beképzelt voltam, de most már tökéletes vagyok.
Korábban azt hittem, a bármi minden esetben jobb a semminél. Ma már tudom, hogy a semmi néha jobb.
Ha boldog akarsz lenni, légy az!
Beton helyett inkább Márton!
Amikor Ádámnak lett valakije, akire bűnét rákenhette- vétkezett.
örökké akarok élni! Eddig sikerült.
Ha a kukoricaolaj kukoricából készül, akkor a bébiolaj?
A férfi olyan, mint a hűtőtáska. Csak töltsd meg sörrel és bárhova magaddal viheted.
Ellenőr a járművön! Kár, hogy nem fordítva.
Jobb ha az állapotom ideális, mintha az ideálom állapotos.
Unom az életemet, de a tiéteket még jobban.
Zavarban vagyok, mint Ádám anyák napján.

Óvd a fákat! Egyél harkályt.

Ha három madár lennék, láthatnám alulról, hogyan repülök magam után.

Ha nem mész el mások temetésére, ők sem mennek el a tiedre.

Te egy igen komoly érv vagy az abortusz mellett.

Én nem hiszek a lélekvándorlásban. Így volt ez az előző életemben is.
Minek iskolába járni, ha a tízóraidat otthon is megeheted.
Mindenki színes bőrű különben nem látszana.
Mindig azt kívántam, bárcsak lennék valaki. Azt hiszem egy kicsit pontosabban kellett volna fogalmaznom.
Nekem nincsenek előítéleteim, én mindenkit egyformán utálok.
A közgazdaságtan rendkívül hasznos, mert munkát biztosít a közgazdászoknak.
Igaz, hogy a kemény munka még senkit nem ölt meg, de miért kockáztasson az ember?
Igen, Isten először a férfit teremtette, de minden profi mű előtt készül piszkozat.
A nők szeretik az egyszerű dolgokat az életben, így a férfiakat is.
Ha nem tanulsz a hibáidból, felesleges elkövetned őket.
És ne vígy minket kísértésbe. Csak mondd meg hol van, majd mi megtaláljuk.
Nem félek a haláltól, csak nem szeretnék ott lenni, amikor megjön.
Nem bánnám, ha meghalnék - attól azonban, hogy halott is maradok, kiráz a hideg.
Ha egy kapcsolat jól kezdődik, rosszul fog végződni; ha egy kapcsolat rosszul kezdődik, még rosszabbul fog végződni.
Szeretnék fáradt lenni, mert akkor valószínűleg csináltam valamit.
Kínos helyzet az, ami csak veled történhet meg.
A felnőttkori szívinfarktus és gyomorfekély kialakulásának első előidéző okai abban keresendők, hogy az illető egykori tanárai mennyi időt töltöttek a felelők kiválasztásával.
Meg van írva, hogy meg kell bocsátanunk ellenségeinknek, de sehol sincs megírva, hogy meg kell bocsátani barátainknak...
Rossz az embernek egyedül: nincs aki untassa!
Csak egy dolgot nem engedtek meg neked kiskorodban, a gázcsapot.
Ha olyan messze laknál, mint amilyen hülye vagy, sose érnél haza.
Minden embernek megvan a maga párja. Csak van, akié jól elbújt
Több ezer telefonszámot tudok fejből, csak azt nem tudom, hogy melyik kié.
Tévedtem: nem minden férfi egyforma. Egyik rosszabb, mint a másik.
Az ördög nem alszik, legalábbis nem akárkivel.
Vigyáznom kell magamra, mert belőlem csak egy van, mások többen vannak, őket könnyebb pótolni.
Egy felismerés, amit 18 éve nem merek leírni...
Aki nem tud úszni, ne másszon fára, mert elüti a villamos.
Elvis király volt, meghalt. Jimmy király volt, meghalt. Kezdek félni.
Tudom rosszul fog esni, amit most mondok, de  hidd el nekem sem könnyű, ám valakitől meg kell tudnod az igazságot: a Télapó nem létezik.
Este mikor lefeküdtem éreztem, hogy nem vagy itt velem. Nem volt aki átmelegítsen, nem éreztelek meztelen testemen. Hol vagy már te hülye pizsama?
Az élet olyan, mint egy telefon. Valaki mindig beszól.
Hé, soha ne higgy olyan élőlénynek mely 4 napig vérzik, mégse pusztul el.
Ha az autód hülyeséggel menne, kézifékkel mennél a Himalájára.
Bocs, de egy nap csak egy emberhez tudok kedves lenni, de ez nem a te napod seggfej!
Olyan bizonytalan vagyok... vagy mégsem?
Ne félj ma nem lesz világvége, Ausztráliában már holnap van.
Aki sokat tanul, az sokat tud. Aki sokat tud, az sokat felejt. Aki sokat felejt, az keveset tud. Akkor minek tanulni?
Ezt az életet nem szabad túl komolyan venni, mert még úgyse élte túl senki.
Az abszolút pletyka az, ha a néma elmondja a süketnek, hogy a vak látta szaladni a bénát.
Engem nem lehet elképzelni, engem meg kell ismerni.
Gyakran hosszú beszélgetéseket folytatok magammal és olyan okos vagyok, hogy néha egyetlen szót sem értek abból, amit mondok.
A világon csak két tragédia létezik. Az egyik, hogy nem kapod meg, amit akarsz, a másik, hogy megkapod.
Depressziós az az ember, aki virágillatot érezve körülnéz,  hol a koporsó.
Kétféle vélemény van: az enyém és a helytelen.
A (fog)doktorok nagyon hasonlóak az ügyvédekhez. Az egyetlen különbség, hogy az  ügyvédek egyszerűen kirabolnak, míg a (fog)doktorok utána meg is ölnek.
Idegeskedni annyi, mint magunkat büntetni mások hülyesége miatt.
Aki nem panaszkodik, azt senki sem sajnálja.
Utálom ha rólam beszélnek, mert az emberek többsége nem méltó arra, hogy szájára vegye a nevemet.
Az élet olyan tragikus: az egyik nap még itt van az ember, másnap meg szintén.
Az élet azért elviselhetetlen, mert annyira könnyű, hogy már nehéz elviselni.
Álomvilágban élni jó, csak felébredni szívás!
Légy önmagad, mindenki más már foglalt.
Csoda hogy megvagyok zavarodva, mikor az egyik szülőm nő a másik férfi?
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Azt mondják elmebajban szenvedek. De én nem szenvedek, élvezem minden percét.
Mindenhol jó, de legolcsóbb otthon.
Az élet már csak ilyen, mindig közbejön valami, aztán meghalunk.
Mindenütt jó, de mindig elzavarnak.
Minden ember életében van két jó év. Ezeket a sírköve tünteti fel.
Megprobálom minden percemet kihasználni. Sajnos mások is. Mármint az én minden percemet.
Én jó tettért jót várok. És csak várom, csak várom.
A világon minden mozgásban van. Én pl. a lejtőn lefelé.
Soha, semmilyen körülmények között ne végy be altatót és hashajtót egy este!
Nagyon vékony a határvonal a hobby és a lelki betegség közt.
Ne keverd össze a karriert az élettel!
Senkit nem izgat, hogy tudsz-e táncolni. Állj fel és táncolj!
Egyetlen ember sincs, aki tiszta és megnyugtató választ adna arra a kérdésre, hogy miért van nyári és téli időszámítás.
Soha semmit ne mondj annak a nőnek, aki távolról utalásokat tesz arra, hogy terhes, mindaddig, amíg nem látod, hogy egy gyerek jön ki belőle.
Eljön az az idő, amikor nem szabad többé az emberektől azt várnod, hogy nagy hajcihőt rendezzenek a szülinapod körül. Ez az idő tizenegy évesen jön el.
Engem nem lehet elképzelni, engem ki kell próbálni!
Én olyan sokoldalú vagyok, hogy az már majdnem gömb.
Egyik reggel arra ébredtem, hogy magam alatt vagyok. Pedig alattad kéne.
Mindenre tudok magyarázatot találni,legfeljebb nem stimmel.
Szerintem minden ember értelmes, aki egyetért velem.
A halál nem fáj, csak az élet kínozza meg az Embert.
Csak az normális, akit nem ismersz eléggé.
A stressz az, amikor üvöltve ébredsz fel, aztán rájössz, hogy nem is aludtál.
Döglött madarakat találtak, de mire kiért az ÁNTSZ, addigra elrepültek
Aki integet, az búcsúzkodik, aki fut, az sportol. Az utas az, aki vár a megállóban.
(Buszsofőr mottó)
Menj az utamból! Elhasználod az oxigénemet!
Persze hogy barátok maradhatunk, csak ne hívj fel.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Magyarországon 3 Zseni él. Azon gondolkoztam, ki lehet a másik kettő...
Ha a tanárok is eljárnának dolgozni, a gyerekeknek nem lenne hova menniük.
... És akkor a pap megkérdezi, akarod-e házastársadul azt, aki melletted áll, vagy valaki mást. Általában nem áll ott senki más, ezért azt válaszoljuk: akarom.
Aki dohányzik, az meghal.  Aki nem, az is.
Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt saját magunkon bosszút állni.
Mi az? Sínen megy és vonat?
Gyakran idézem magam. Színesebb lesz tőle a beszélgetés.
Az élet egy hatalmas buli, csak én nem kaptam rá meghívót .
Javulni látom a dolgokat. Lehet, hogy valami fölött átsiklottam?
Véletlenek nincsenek, csak valaki annak nevezte el őket véletlenül.
 Csukd be a szemed! Ugye milyen sötét van odabennt?
 Isten bizony olyan éhesek vagyunk, hogy nincs hol aludnunk.
 Ne buddháskodjál!
 Az önző csak magára gondol. Az irigy másra.
 Viszontszerelem az, ha te szeretsz engem én viszont mást.
 Egy dolog biztos, mégpedig az, hogy semmi sem biztos. Vagyis nem biztos, hogy semmi se biztos.

 

Asszem mára ennyi elég lesz, de van még böven... :)

Eleknek külön naaagy köszönet a gombért! ;)

42 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuzuka 2008.10.08. 06:34:57

ELSŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!

korán kelő kávézó
indul a buszom:(

Pepin bácsi 2008.10.08. 07:32:20

második
karvajszomorító

KÁJZERSZÓZE 2008.10.08. 07:58:39

harmadik szerdai (!!!!!!!!! lyó nap.....) látogató!

cyan 2008.10.08. 08:14:48

Mokele merre vagy?

Dr Net Elek (törölt) 2008.10.08. 08:15:32

(Y)(•)(•)reggelt!


Minnyá menek lószar bingózni.

Pepin bácsi 2008.10.08. 08:22:37

a szerda az lyó nap-e ?
aszonta most ety ember hoty hoz ety kis házipálinkát - tixta cseresnye.
az lyó-e szerdára ?

Kájzer úr, tennap küttem mélt !!!

Dr Net Elek (törölt) 2008.10.08. 08:30:14

Hp-val izzittod a napot Vice? Akkó ma sok elégedett kuncsaftod lesz...

Kisangyal 2008.10.08. 08:30:50

Gyóóónapot!

Pepin bácsi a szerda kifejezetten mekfelelö szerintem! :D

Kisangyal 2008.10.08. 08:31:57

Köcce a gombot Elek! :)

Kisangyal 2008.10.08. 08:34:07

Jajj ezt meg elfelejtettem, pedig lehet, hoty Pepinnek FONTOS!!!!! lészen máma a késöbbijekben:

kocka.blog.hu/2008/10/08/gmail_labs_reszegen_nincs_email

No má metyek is alvadni, joccakvagymit, pá!

Pepin bácsi 2008.10.08. 08:35:34

salynos nem Prez...
maly csak gyugtával dicsérem a hp-t mek a napot.

Megszeppent kisgyerek 2008.10.08. 09:07:55

Haszta, micsoda kis színes szösszenet! Ebben mennyi meló van?

havajj 2008.10.08. 09:21:41

Kövezzetek meg, de én eszt nem olvasom végig.

cyan 2008.10.08. 09:22:56

még én se olvastam végig. beosztással élek. majd a nap folyamán talán...

Troppauer Hümér 2008.10.08. 09:23:41

(Y)ónapot kívánok! Karvajmenteset!

Elolvastam. Jó hosszú. Pont, mint a vonatfütty.

Pepin bácsi 2008.10.08. 09:27:27

akartam mondani, hogy hosszabb, mint a Háború és béke.
kinek van ideje ezt munkaidőben végig olvasni ?
nekem nincs :-(

KÁJZERSZÓZE 2008.10.08. 09:33:41

engem meg a színek zavartak. színtévesztő vagyok és néhány árnyalatot alig láttam a háttértől. na ez kib@szás!
másoccor meg nem szeretem ezeket a zaranyköpdöséseket, mert 14 évesen mindenki túljut ezeken. vagy legalább a töppségén. én inkább a saját tapasztalatok, szállóigék mellett maradok. meg a barátokén - szerintem a fentiek szerzője sem volt sem hüjébb, sem okosabb mint mink parasztok. nem-e?

Troppauer Hümér 2008.10.08. 10:45:57

Utálom, hogy mindig elkapnak, mikor a falra firk

Pepin bácsi 2008.10.08. 10:49:59

LÓSZART!!!!

igazat kell hoty aggyak Kájzer úr

Syca 2008.10.08. 11:59:53

"Már csak hányni jár belém a lélek" jelentem ez a mai napon én vagyok :/

Dr Net Elek (törölt) 2008.10.08. 12:00:38

Mi történt keri? Görbe vót az este?

Troppauer Hümér 2008.10.08. 12:28:47

Ebéd: Babgulyás, túrós csusza.
KV+cigeretta

Aszt montam má, hogy nincs kedvem dógozni-e?

havajj 2008.10.08. 12:29:59

:DDD
Én meg eszt gyakorlom ma:
Bocs, de egy nap csak egy emberhez tudok kedves lenni, és ez nem a te napod seggfej!

Syca 2008.10.08. 12:30:57

Elek: sajna nem, hanem ez a vírúsos durvaanyja utólért és letámadott, van láz is meg fájdalom meg minden. Ja ás ofkorsz dolgozom

Dr Net Elek (törölt) 2008.10.08. 12:56:00

Kérgyé a Vicétöl egy kis hp-t keri! Az kipusztit mindenféle nyavalyát.

Syca 2008.10.08. 13:03:49

van nekem is, de addig nem iszom meg amíg fent áll a veszélye, hogy pocsékba mehet :)

KÁJZERSZÓZE 2008.10.08. 13:08:46

Hümér: a turbós csuszát megettem én is, kv cigi megvót.

dógozni én se nem akarok.

asszem nagyon egy húron pengetünk, péd én nem is tudok gitárolni...

Havajj: neked is igazat adok, épp üvöltöztem a kedves ügyféllel, aki be mert jönni úty hoty nincs is ütyfélfogadás, ráadásul bűzlött a pilyától és kiabált, hoty köcsög vatyok, mek geci, mek mennyi pénszt kaptam a kölkéért, mek hoty én csináltam e és kinek a picsályából mászott ki? az ő asszonyáéból. akkor meg montam távozás!!! persze akko mán nem így, a nő ugrált, hoty üssem meg!!!!!!
montam hoty oké, vettem a telefont híttam a yardot, montam az úty megver, hoty beszarsz: erre kimenekültek. mostanáig szellőztettem. szép nap. SEKKFELY!!!!

ma szerda van, barátaim, egy lyó nap arra, hoty kinyissátok a hüttőt és ityatok valamit. sokat......

keke80 2008.10.08. 13:13:19

Gutten Tag mindenkinek!!!

Én elolvastam... Igaz, csak a kettedik nekifutásra, mert közben apjukot vittem dokihoz...

Pepin bácsi 2008.10.08. 13:14:07

Tele a f@xom a zegész rohattkib@szott világgal !!!!
Asszem mék a hüttőt is megiszom, CSaK érgyek haza....

keke80 2008.10.08. 13:14:21

Lya, a hazaúton apjuk telefonált...

LÒSZART!!

LÒSZART!!

keke80 2008.10.08. 13:16:17

Akkó lyólvan, meggyugottam!!! Nem vagyunk egyedül!!! Apjuk ugyanis megint valami hivatásos idiótával beszélgetett a hazúton...

A végére kissé vörös lett...

Az baj???

Dr Net Elek (törölt) 2008.10.08. 13:44:07

Telefonos szélszmiting vót-e?

havajj 2008.10.08. 13:44:44

Nemjó csinyátad Kájzer úr!!
Ha szépen mekkérnek akkor ütni köll!
Mer az üt igazán nagyot, aki először üt.
És nagyot.

Syca 2008.10.08. 13:47:09

keke: ha előtte kicsit sem volt vörös akkor baj

na mostan jelentem, az uccsó pohár víz fél órája stabilan bennem van, lehet már marad is :)

havajj 2008.10.08. 13:47:12

Vaty mekköll tudni kézségesen a lakhelyüket, oszt kűdeni nekik ety ilyet. Ajánlva.
www.youtube.com/watch?v=H1sS1TmXF38

Troppauer Hümér 2008.10.08. 13:56:21

Keke: azér vitted aptyukat dokihoz, mer veres vót a feje?

Kájzer: Mit tippelsz a Klicskó meccsre-e?

Pepin bácsi 2008.10.08. 13:59:54

Kájzer, föl köllött vóna gyúlytani a g*cibe, nem a lyarddal szarozni !!!!

Pepin bácsi 2008.10.08. 14:01:19

A Szekrényárus Urat megették a belsőellenőrök ?
Gyuktalan vatyok...

keke80 2008.10.08. 14:24:43

Apjuknam makacs aranyere van, oszt nem bír vele... Ezé vittem olyan dokihoz, aki müszerrel kukucskált bele kis popójába... Hál istennek nincs nagyobb baj, mert a családjában már volt bélrák... Ezé a nagy dokihozrohanás...

A feje addig csak rózsás volt, nem vörös...
süti beállítások módosítása