Vége a nyálcsorgatásnak, bekeményít az Európai Unió! Brüsszel azt tervezi, hogy betiltja a szex reklámcélra való használatát minden tagországban.A tervezett jogszabály szerint nemcsak a szexis hirdetések vannak veszélyben: ha a brüsszeli képviselők elfogadják a nőjogi bizottság törvényjavaslatát, akkor minden szexista, vagy diszkriminatív reklámot száműznek a plakátokról és a képernyőkről. Ha a szabály életbe lép, búcsút mondhatunk az olyan fehérneműs reklámoknak, mint Eva Herzigova 1994-es hirdetése, vagy David Beckham alsónadrágos plakátja.
Nem kaphatna helyet a televíziók képernyőjén Kylie Minogue sem, aki korábban már botrányt kavart, igencsak provokatívra sikerült reklámjával.
Tilos lenne az olyan dezodorreklám, amely azt sugallja, hogy az illat vonzza a nőket, és nem bámulhatnánk többé félmeztelen, Coca Colát szürcsölő férfiakat sem. Továbbá a szabályzat szerint ezentúl nem szerepelhet hirdetésben a konyhában szorgoskodó háziasszony, vagy barkácsoló férfi sem.
Az EU jogszabályai nem kötelező érvényűek a tagállamokra nézve, azt még minden egyes ország kormányának ratifikálnia kell, hogy életbe lépjen.
Az utolsó 100 komment: