PolyMeta


Ezzel kereshecc blogokban is:





PolyMeta - az okos kereső

A klubról

A CsK megalakulásáról
itt találhatsz
infókat.



Egy kis ízelítő:
Hibbrid v 1.0
Hibbrid v 2.0
Hibbrid v 3.0
Levél a szalag mellől

Kontakt




Friss topikok

Tarda

Nincs megjeleníthető elem

Homár

Nincs megjeleníthető elem

AL

Nincs megjeleníthető elem

SMS az IP-re

Mix

Eddigi kukkolások:




Locations of visitors to this page

A szemorvosom ezt ajánlja:


Firefox 3

Ezt csak úgy:







Irfanview a képek csöcsörészéséhez:


Get it from CNET Download.com!

Adobe Flash Player:




Free fontkészletek:




miro vigyijó pléjer:




Freebies:






Creative Commons License

bagzómaCsKa & Csöcsörész Klub
by Dr Net Elek is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Hungary License


Google Pagerank, SEO tools



Hun-Web Linkek

pagerank
duma fórum
Directory of Humor Blogs
TopOfBlogs


Site Meter


Címkék

(•)(•) (9) ágy (2) ajándék (1) alkohol (4) állás (1) állat (3) állatmese (1) anya (1) autó (3) backdoor (4) bagzómacska (1) baleseti jegyzőkönyv (1) bálna (1) bankos csalás (1) bank of csk (3) batman (1) béna (1) bingó (1) boci (2) bömös (1) bor (3) buék (1) buzik (1) cigi (1) csetrulett (1) darts (1) drót (1) ébrsztőóra (1) egésség (2) elefánt (1) elsőőő (1) esküvő (1) fasz (1) fejel (1) férfiak (1) film (3) földralyz (1) fontos (1) foto (4) fotosop (1) függőség (1) gasztro (2) gyesznyó (2) gyikfélék (1) gyóccer (1) hajó (1) hazafi (1) hibbrid (11) hírdetés (2) hoki (1) húsvét (6) idióta (1) ima (1) internet (1) ital (3) játék (5) jég (1) jégfal (1) kaja (1) kama sutra (4) karácsony (12) karesz (1) karnevál (1) kerékpár (1) kérek szépen (1) kiállítás (1) kocsma (2) kocsmatúra (3) költemény (1) koncert (1) kosárlabda (1) kung fu (1) kutya (2) lángos (2) lecke (1) levél (7) lovagoknak (1) mastercard (1) medicina (1) medve (1) merci (1) mikulás (2) milf (1) mókahely (4) motor (3) mozi (3) munka (2) munkahely (3) naptár (4) nem video hanem gif (1) nincs egy rongyom (1) (2) nők (7) nőnap (1) nyaralás (2) nyelvlecke (2) nyomtató (1) nyúl (2) ojró (1) onlájn (4) orosz (1) paraszt (3) parasztok (5) pi (1) pia (3) plakát (1) pofon (1) póló (1) pszichológus (1) puna (4) rajz (1) reggeli (1) rejtvény (1) reklám (5) relytvény (1) rendelés (1) részeg (1) rock (3) rokk (3) rokk(o)(o) (1) sajt (1) sikoj (1) smart car (1) somlói (1) sör (12) spam (3) spiderman (1) spongyabob (1) sport (2) strandszezon (4) stressz (2) sufnituning (2) szabályok (1) szakmai rendezvény (1) szalma (1) székely (1) szemüveg (1) szerda (1) szesz (3) szórakozás (1) szótár (2) születésnap (2) szüret (1) találós kérdés (3) tanfolyam (2) társkeresés (11) tehén (1) tehenészlány (1) télapó (1) telefon (1) természet (3) túrista (1) tűz (1) tűzoltók (1) ügyességi (1) ütés (1) üzenet (1) valentin nap (1) vidámság (1) videó (2) vígjáték (1) világrekord (3) világválság (2) villantás (1) vírus (2) wc (1) zene (2) zoo (13)

2010.02.11. 23:12 Briguszka

Namámegint egy külhonias ünnep giccsbe öltöztetve avagy Heppibálintnap!

Megint érkezik egy egyélvegyélvigyél ünnep!Szólok időben hogy legyen alkalmatok felkészülni, és ne az utolsó pillanatban kelljen megverekedni egy hervadt rózsaszálért a tecsó előtt virágosnéninél!

Triászgyanús vasárnap közeleg kedves lovagok. Bonbon-csokor-vacsora kategóriában lehet villantani. Szívecskés kismicsodát venni, vagy tündibündicsokrocskát a kiszemelt hölgyeknek, hátha összejön a hideg havas téli  estében egy kis csecserészés.

 

Elrettentő példának mutatnék egy képet, hogy milyenek ne legyetek:

 Az is előfordulhat, hogy a fenti férfiember féleség is tetszik a csajoknak, de akkor én nem szertnék velük egy csoportba tartozni.

Mellesleg ha valakit érdekel, erősen örülnék a magam részéről egy Volvo XC 90 , 7 személyes modellnek. Egye fene lehet használt is :) és a színét se szabályozom ( ha lehet rózsaszínű, lila , narancssárga ne legyen , köszi )

39 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rák Attantam 2010.02.12. 00:13:40

Első nemvalentinnapozó, merennekmég csajasincs! :(

Kisangyal 2010.02.12. 01:10:02

Második a zemberemúgyiselfelejtiminnazösszesnapomatmernemérdekeli!

Zuzuka 2010.02.12. 07:01:44

harmadik szivecskés bonbonvadász!
boldog Bálint napot nekije!

Mokele-Mbembe 2010.02.12. 08:09:03

negyedik úgyiselfelejtemmintatöbbiösszesetmerparasztvagyok

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2010.02.12. 08:42:08

ötödik, aki nem szokta elfelejteni, de mindig aszongyákneki minekdőlszbe :-D
(Azér' a csoki BÁRMIKOR jól jön :-) )

@Rák Attantam: Már nem is szóltál, mintha nem lennél százas :-) Pedig, ha jól számolom, voltál!

havajj 2010.02.12. 08:47:52

ha6todik csajasincs!
de azé boldog Bálintnapoot!

havajj 2010.02.12. 08:50:51

minnyá csinálok hónőt, aztán pont akkora lesz a (oyo)e ahogy én szeretem :D
valentinnapra meg nem kér semmit

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2010.02.12. 08:53:53

@havajj: Aztán ne panaszkoggyá, hogy elhidegült tőled...

Troppauer Hümér 2010.02.12. 08:55:20

Jóreggelt!

Ezt a Valentin/Bálint napi mizériát én sem szeretem. Ez a virág-csoki-ékszerboltok, éttermek, stb kitalációja, mely önös, nagy anyagi haszonszerzés céljából átvett, és honosított ünnepe, melynek ma már semmi köze a szerelemhez. Ez az egész arra jó, hogy

1. Ha nem veszek semmit az épp aktuális partnernek, akkor én vagyok a legnagyobb érzéketlen tuskó a világon

2. Ha veszek valamit, akkor meg a miértvetted, tisztapénzkidobás,normálisvagy? kérdéseket kapom

3. Ha veszek valamit, akkor deakolléganőm/barátnőmpasijabezzegeztmegaztvetteneki,nekemmegkiszúrodaszememezzelakishitványsággal. duma is előjöhet.

4. Ha veszek valamit, akkor esetleg eléri az ünnep a célját, és mindenki boldog. A virág-csoki-ékszerboltos, étterem örül, hogy megkopaszthatott, a csaj is örül, mert kapott valamit, én meg annak örülök, hogy az egész felesleges dologból nem lett vita.

Nem is akarok kapni semmit ebből az alkalomból. Igen valószínű, hogy nem fogok venni semmit. Nem azért, mert érzéketlen tuskó vagyok, hanem azért, mert a másikkal való törődést nemcsak ezen a napon kell kimutatni, hanem az év minden napján. Ez is kezd olyan lenni, mint a harácsony. Elég megnézni a reklámokat, hírdetéseket. Így Valentin napi akció, úgy szerelmesek napja, izé, hozé, VEGYÉ EZT MEG AZT! Nincs rá pénzed? VEGYÉ FEL HITELT! Akciósan, 20 évre!

Inkább igyunk egy sört a Bálintok egészségére!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2010.02.12. 09:01:35

Akkó szúrjá ki vele, előzd meg :-)))

Étterembe meg úgyis elmegy néha az ember - ajánlom figyelmetekbe a csütörnapi akciós kajálást, az aznap féláron étkeztető helyeket megtaláljátok Pesten a
www.menjunkenni.hu/index.php?option=com_contact&view=category&catid=35&Itemid=76
máshol pedig a
www.menjunkenni.hu/index.php?option=com_contact&view=category&catid=12&Itemid=65
lapon. Állítólag folyaqmatosan bővül... :-)

havajj 2010.02.12. 10:26:41

én azé szoktam venni valami csokit azé, mer a nő kegyetlen egy jószág aztán ha nem kap semmit, akkor este meg visszaél a hejzeti előnyével és kitekeri a nyakamat. vagy izé azt.

AlulírottFentemlített 2010.02.12. 11:43:14

Le az ünnepekkel!

Éljen a spontán ajándékozás alanyi jogon, belső indíttatásból, nem pedig naptári felszólításra!
:-)

Szorgos népünk győzni fog! :-)

Troppauer Hümér 2010.02.12. 13:21:04

Hú, de péntek hangulatom van.

Mokele-Mbembe 2010.02.12. 13:22:56

@Troppauer Hümér: én már fél egy óta tök haszontalan vagyok. pedig még jó sok mindent kéne hozzátenni a dzsídípíhez

Briguszka 2010.02.12. 14:48:26

A volvos igényemre úgy látom nem szaladt rá senki.
Most akkó jólelmegyek Hencsi tagtárshoz. Köd előttem , köd utánam

havajj 2010.02.12. 15:14:11

én rajta vagyok Brigi, elkezdtem félretenni rá, úgy számolom még kb. 160 évet dolgozom napi 14 órában és meglesz. aztán össze ne törd.

havajj 2010.02.12. 15:18:13

a lózsaszínnel kapcsolatba viszont rossz hírem van, elég szegényes a választék. piros, fekete, fehér, szürke
de ráérsz még eldönteni bőven

MPL firstlady 2010.02.12. 15:57:59

hát itten nincsen heppi valentájn?

ezért inkább nosztalgiázni fogok. igaz, hogy én csak yekaterinburgig voltam a vonat foglya (szverdlovsz), most megnézem mi van tovább

szerintem nagyon f@sz@ lesz

www.google.ru/intl/ru/landing/transsib/en.html

MPL firstlady 2010.02.12. 15:58:55

?: nem kell a mondat végére

szverdlovsz = szverdlovszk

MPL firstlady 2010.02.12. 16:01:21

azé ha azuram egy ilyen bájgúnárszerkóban rámnyitná az ajtót.....
nem állnám meg röhögés nélkül

Zuzuka 2010.02.12. 16:36:19

@havajj: itt erősen olvad, a hó(o)(o) most jól nézne ki:)))
@Briguszka: jó mulatást! az lesz ám a bálintvalentájn!:)

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2010.02.12. 19:48:07

@AlulírottFentemlített: Éppen ezért már ma vettem egy doboz csokit.
Nagy öröm volt :-)
(Nem csak nekem:-)
@Briguszka: Abba a méretbe, amire fussa, még az ikrek se férnének be :-(
@MPL - akire külön süt a nap: Na és ő ? ? ? ?

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2010.02.12. 20:53:55

Azé köztünk legyen mondva, ha ő jönne szembe a sarkon, lehet, még Havajj is megfutamodna...
www.glitter-graphics.com/graphics/7297

Kisangyal 2010.02.12. 21:17:08

Gyónapot!

Lyelentem a Valentin napi pizzapartynak vége, ma még fénképelni kén elmenni, meg a zolimpiákos meknyitót is kén néznem.

Hen Csi 2010.02.12. 22:48:52

Gyó estét!
Végre itten kiscsaládom.
Én még sose ünnepeltem Valentin-napot. Se innen se onnan.
Bár buli volt időnként, hiszen van Bálintunk, meg a Tominak szülinapja ezen a napon.

havajj 2010.02.13. 10:50:00

@Mormogi Papa: ettől megfutamodnék-e????
nekiszaladnék mint hülyegyerek a hintalónak. lehet ki se csomagolnám csak úgy bele a közepibe.
aztán remélem közelharcba nem a nyilát használja, hanem van ostora is4

Zuzuka 2010.02.13. 11:35:57

jóregg!
nézem ezeket a zügyes sijelőket, megmondom hasittyák a levegőeget mint a lopakodók!44
bisztos fölvétel, mer Angi is alszik még...

szegény szánkós:(( mindig mondom, hogy veszélyes sport.
RIP

Nono 2010.02.13. 11:46:55

Helló Mindenki!

Én bálintka nap nélkül is szeretek, meg veszek csokit! Én meg nem kapok de nem is sértődök meg! :) Mert én egy rendes csajszika vagyok! Ha meg kapok csokit bedobom a közösbe! Vagyis valaki úgyis megeszi de az nem én vagyok kivéve a toffiffi de arról le vagyok tiltva meg mogyi van benne és kitöri a fogamból a tömést.... :(

De azé boldogságos bálintka napot!!!!

zanzibári lány 2010.02.13. 13:01:34

@havajj:

Én se kérek semmit.

Kihagyom ezt az "ünnepet".

zanzibári lány 2010.02.13. 13:08:26

Ez az élőlény a 2. képen még az étvágyamat is elveszi így ebéd előtt.

Kisangyal 2010.02.13. 17:09:51

Gyónapot!

@Zuzuka: Itten este 9-12ig vót a tévébe a meknyitó. Én má csak a teknikára lennék kíváncsi, hogy mitől vót mintás a padló, mer a zember aszonta nem mekvilágolták, mer nem vót árnyékuk a zembereknek.
Vót egy kis gigszer amit mondtak is, h az... erre a zindexen óvasom, hogy nem lehet tudni az vót e.

Amióta elkészült, azóta tuggyuk, hogy nem jó a pálya, mer túl gyors és naon veszélyes. Ennek ellenére az idióták nemhogy biztonságosabbá tették vóna valamennyire monnyuk egy fallal azt a szakaszt, telebszták oszlopokkal... eredmény má van sajnos... csak ahelyett az idióta helyett aki kitalálta, egy 21 éves kisfickó. :(((

Zuzuka 2010.02.13. 17:41:41

@Kisangyal: 140-nél mindegy hogy minek csapódik.... bár ki tudja. iszonyatos sebességgel jönnek lefelé.

a padlót nemtom, nem figyeltem alulról esetleg?
ha kilátogacc, integess majd nekünk 24 viszinteset és 38 függőlegeset, hogy megismerjelek:)

havajj 2010.02.13. 17:58:29

@zanzibári lány: sejtettem, hogy neked nem az eseted. jó hogy idetévedtél

havajj 2010.02.13. 18:00:13

@Kisangyal: szerintem amúgy fentről meg oldalról volt bevilágítva az a sok csoda, csak nagyon sok helyről. mer árnyékokat én se láttam, de a vetítés mintha megjelent volna néha az embereken. biztos volt vagy 10-12 projektor, úgy már nincs árnyék

Kisangyal 2010.02.13. 20:49:02

@Zuzuka: Sztem ha fal lett vón ott, túlélheti egy pár csonttöréssel. De oszlopratekeredve esélye sincs.

Nem metyek én arra, csak a tévéből kukkolok. Integessek akkor is? :DDD

@havajj: Én is láttam embereken a vetítést, de nem mindig. De nekem is a vetítés jutott a zeszembe, csak a zember lebeszélt... kell nekem ráhallgatni...

Ja, meg segícccséééééég, a zember vendégeket híott mára, émmeg minnyá összeesek a fáraccságtól!

Helyettesítőmedvéééét!

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2010.02.14. 22:55:35

@Zuzuka: Talma 191,valamivel bukott oszt csak repedt... esse hittemvóna.
Sohaselehessentunni.
A megnyiladozó nem vót csúf, de hogy a második legdrágább eddig (ha jól hallottam), az nemigen jött le a képernyőről...
(Vagy csak a téliek közt?)

MPL firstlady 2010.02.16. 10:19:00

@Mormogi Papa: szerintem halálosan komolyan venné:))
süti beállítások módosítása